Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
využívám služby o2(telefon,internet). V září mi přišla faktura navýšená o částku 50,- za o2 smart box . Zabezpečení. Jelikož smart box nemáme a nikdy jsme neměli, tak jsem podala reklamaci. Ta byla zamítnuta s tím, že jsem se zaregistrovala v jejich aplikaci a tím pádem je to důkaz toho, že smart box máme. Zašla jsem na prodejnu o2 v obchodním domě Chodov, kde jsme sepsali novou reklamaci a kde mne ubezpečili, že je poplatek nesmyslný. Bohužel reklamace byla opět zamítnuta.
Nevím, co mám dělat, když smart box nemám a v žádné aplikaci jsem se neregistrovala.
Děkuji a s pozdravem,
Stanislava Koišová
Zákaznický účet č.: 2001170320
Zrušení poplatku a vrácení vyfakturovaných částek.
|
Tweet |