Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#28797Účtování nesmyslných poplatků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 5 lety

Stanislava Koisova

Znění stížnosti

Dobrý den,

využívám služby o2(telefon,internet). V září mi přišla faktura navýšená o částku 50,- za o2 smart box . Zabezpečení. Jelikož smart box nemáme a nikdy jsme neměli, tak jsem podala reklamaci. Ta byla zamítnuta s tím, že jsem se zaregistrovala v jejich aplikaci a tím pádem je to důkaz toho, že smart box máme. Zašla jsem na prodejnu o2 v obchodním domě Chodov, kde jsme sepsali novou reklamaci a kde mne ubezpečili, že je poplatek nesmyslný. Bohužel reklamace byla opět zamítnuta.
Nevím, co mám dělat, když smart box nemám a v žádné aplikaci jsem se neregistrovala.

Děkuji a s pozdravem,

Stanislava Koišová


Produkt

Zákaznický účet č.: 2001170320


Požadované řešení

Zrušení poplatku a vrácení vyfakturovaných částek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému