Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#2917Jednostranné porušení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2014, před 10 lety

Jiří Jergl

Znění stížnosti

Když jsem dne 9.11.2012, prodlužoval účastnickou smlouvu, bylo to díky mimořádné nabídce, která mi byla učiněna. Jednalo se o slevu ve výši 50% a 300 minut navíc k tarifu Neon S. Pak jsem o rok později ve vyúčtování nalezl informaci o končící slevě, a tak jsem se dotázal na důvod. Odpovědí bylo, že se jedná o technickou chybu, a dostalo se mi ujištění, že poskytované výhody i nadále zůstanou v platnosti po celou dobu, na kterou byly dohodnuty. Další zvrat nastal v okamžiku, kdy jsem obdržel informaci o nuceném přechodu na Free tarif, což jsem odmítl, protože mi k němu nebyly poskytnuty výše uvedené výhody. Věc jsem tedy opět reklamoval a dozvěděl se, že je to dle článku 17.5 Všeobecných podmínek O2 v naprostém pořádku. Chápu sice, že mi můžete změnit tarif v souvislosti s tím, že jej nadále nemáte v nabídce, nechápu však, z jakého důvodu mi byly upřeny výhody, na nichž jsme se oboustranně při podpisu smlouvy dohodli. Cítím se jednáním společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. poškozen, a žádám vysvětlení, proč má účastník platit za porušení smluvních podmínek sankce, ale poskytovatel může smlouvu porušovat zcela beztrestně.


Produkt

Tarif Neon S


Požadované řešení

Vysvětlení, omluva a finanční kompenzace způsobené ztráty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému