Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Když jsem dne 9.11.2012, prodlužoval účastnickou smlouvu, bylo to díky mimořádné nabídce, která mi byla učiněna. Jednalo se o slevu ve výši 50% a 300 minut navíc k tarifu Neon S. Pak jsem o rok později ve vyúčtování nalezl informaci o končící slevě, a tak jsem se dotázal na důvod. Odpovědí bylo, že se jedná o technickou chybu, a dostalo se mi ujištění, že poskytované výhody i nadále zůstanou v platnosti po celou dobu, na kterou byly dohodnuty. Další zvrat nastal v okamžiku, kdy jsem obdržel informaci o nuceném přechodu na Free tarif, což jsem odmítl, protože mi k němu nebyly poskytnuty výše uvedené výhody. Věc jsem tedy opět reklamoval a dozvěděl se, že je to dle článku 17.5 Všeobecných podmínek O2 v naprostém pořádku. Chápu sice, že mi můžete změnit tarif v souvislosti s tím, že jej nadále nemáte v nabídce, nechápu však, z jakého důvodu mi byly upřeny výhody, na nichž jsme se oboustranně při podpisu smlouvy dohodli. Cítím se jednáním společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. poškozen, a žádám vysvětlení, proč má účastník platit za porušení smluvních podmínek sankce, ale poskytovatel může smlouvu porušovat zcela beztrestně.
Tarif Neon S
Vysvětlení, omluva a finanční kompenzace způsobené ztráty.
|
Tweet |