Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
od 16.11.2018 řešíme problém s internetem a O2TV.Po x telefonátech návštěvě O2 guru, kdy se nás operátoři a technici snažili přesvědčit o tom,že je chyba na naší straně ,bylo konečně sděleno, že je porucha na straně O2-chyba kabelu. Dle vyjádření techniků je podaná kabelová hlášenka. Do dnešního dne nebyl sdělen žádný datum opravy. S pracovníky O2 to řeším každý týden(i osobně) a odpověď je stále stejná -je to v řešení. Od 26.12. internet přestal fungovat úplně, na opětovné nahlášení stále stejná odpověď. Na otázku dočasného náhradního řešení bylo sděleno,ať si koupím wifi(upozorňuji, že žádné náhradní řešení nabídnuto nebylo, pouze chtěli, abych zaplatila další službu+dále platila nefungující ADSL internet+O2TV).Internet potřebuji ke své práci, služby platím a ze strany O2 žádné seriózní řešení. Nemluvě o časové ztrátě neustálého volání na linky a řešení problému na pobočkách
přesné datum opravy a bezplatné zajištění internetu
|
Tweet |