Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 187 stížnostech.

#29671Neoprávněné inkaso za neexistující služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 14 dny

Miroslav Zuna

Znění stížnosti

Nemám s O2 žádnou smlouvu ,přesto mi zločinecký spolek O2 strhává ze SIPO přes 700 Kč /m.

27.7.2018 na prodejně O2 v Domažlicích vypověděla moje neteř smlouvu na internet a pevnou linku na staré adrese s výpovědní lhůtou 30 dní , tj. do 27.8.2018 . Od následujícího dne je na stejné lince internet od poskytovatele "365internet" , což přepnul technik od CETIN 28.8.2018 .

Přitom již od 22.5.2018 změnili na zmíněnou klasickou pevnou linku s tel.č.379495361 na VOIP ksindl ,který :
1 ) nikdy nefungoval
2 ) vyžaduje na rozdíl od pevné linky nepřetržité el.napájení
3 ) vyžaduje měnit baterie v přenosné části

Již v r. 2007 mě okradli o cca 26 tis. Kč když mě falešně naúčtovali za 4 měsíce 6000 SMS po 2,50 Kč - penále viz reportáž v pořadu ČT - černé ovce z r.2009

Doporučuji s těmito zloději,šmejdy a podvodníky zrušit všechny smlouvy a do nových nevstupovat.


Produkt

Volání za 300,- /měs. svévolná změna na VOIP , tel. 379495361 ,


Požadované řešení

Vrácení ukradených částek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 07:19, před 13 dny

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 13:06, před 13 dny

Hezký den,

mrzí mne, že nás takto vnímáte, ráda vše blíže prověříme, nicméně standardně je možné nastavení služeb, jejich rušení a průběh výpovědi řešit přímo s majitelem služeb, požádám tak, aby nás kontaktovala přímo paní majitelka, se kterou vše rádi dořešíme. Pokud si případně přeje, abyste vše řešil vy, pak bude zapotřebí, aby vás prostřednictvím Moje O2 (www.mojeo2.cz) nastavila jako správce služeb.
Budeme také potřebovat doplnit číslo služby, které měla být v srpnu zrušena a rodné číslo majitele služeb pro ověření. Kontaktovat nás paní majitelka může na info@o2guru.cz.

Ohledně přechodu na VOIP linku jsme zákazníky informovali v dospise, kde byl uvedený také postup pro případ, že s přechodem na tuto formu vedení služby nesouhlasí, pokud však na to nebyl brán zřetel, došlo k převodu služby dle informací uvedených v dopise.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.