Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:574
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 206 stížnostech.

#30107Antistížnost =Pochvala a poděkování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 3 měsíci

Jan Mauric

Znění stížnosti

Protože jsem nenašel na stránkách O2 jinou možnost se vyjádřit k přístupu pracovníků O2
k řešení mého problému- nastavení odchozí e-pošty chci požádat o tlumočení mé pochvaly a poděkování pracovníku O2 panu V. B., který mi pomohl se svými kolegy vyřešit můj problém na první pohled a starších informací jednoduchý ale právě
z neznalosti současných informací hodně zapeklitý.
Pan V. B. však problém vyřešil během krátkého času a navedl mne na správné řešení a vůbec mu nevadila moje větší těžkopádnost při naší komunikaci.

Ještě jednou díky s přáním dalších úspěchů v práci.


Produkt

Nastavení odchozí adresy u e-mailové pošty


Požadované řešení

Poděkovat mým jménem panu Boudovi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 20:22, před 3 měsíci

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.