Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:39
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 195 stížnostech.

#30107Antistížnost =Pochvala a poděkování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2019, před 24 dny

Jan Mauric

Znění stížnosti

Protože jsem nenašel na stránkách O2 jinou možnost se vyjádřit k přístupu pracovníků O2
k řešení mého problému- nastavení odchozí e-pošty chci požádat o tlumočení mé pochvaly a poděkování pracovníku O2 panu V. B., který mi pomohl se svými kolegy vyřešit můj problém na první pohled a starších informací jednoduchý ale právě
z neznalosti současných informací hodně zapeklitý.
Pan V. B. však problém vyřešil během krátkého času a navedl mne na správné řešení a vůbec mu nevadila moje větší těžkopádnost při naší komunikaci.

Ještě jednou díky s přáním dalších úspěchů v práci.


Produkt

Nastavení odchozí adresy u e-mailové pošty


Požadované řešení

Poděkovat mým jménem panu Boudovi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 20:22, před 23 dny

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.