| Počet nahlášených stížností: | 1305 |
| Z toho za letošní rok: | 59 |
| Stále v řešení: | 8 |
61%
39%
Protože jsem nenašel na stránkách O2 jinou možnost se vyjádřit k přístupu pracovníků O2
k řešení mého problému- nastavení odchozí e-pošty chci požádat o tlumočení mé pochvaly a poděkování pracovníku O2 panu V. B., který mi pomohl se svými kolegy vyřešit můj problém na první pohled a starších informací jednoduchý ale právě
z neznalosti současných informací hodně zapeklitý.
Pan V. B. však problém vyřešil během krátkého času a navedl mne na správné řešení a vůbec mu nevadila moje větší těžkopádnost při naší komunikaci.
Ještě jednou díky s přáním dalších úspěchů v práci.
Nastavení odchozí adresy u e-mailové pošty
Poděkovat mým jménem panu Boudovi
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.