Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#30118Poškrábaný telefon při vrácení z reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2019, před 5 lety

Vladimír Kotek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.12.2018 jsem reklamoval v O2 prodejně v Globusu Liberec telefon Apple Iphone 8.

Telefon se vrátil 3.1. s tím, abych z něj odstranil sledovací zařízení "Najdi Iphone" jinak se do něj v servisu nedostanou. To jsem udělal se slečnou na pobočce přes jejich PC. S telefonem jsme vůbec nic nedělali a tady přichází kámen úrazu.

17.1, mi přišla sms, abych si přijel telefon vyzvednout. Přijel jsem na pobočku a při přebírání telefonu jsem si všiml, že je docela dost poškrábaný na displeji. Telefon jsem do servisu dával s ochranným sklem, které evidentně někdo sundával protože, se telefon vrátil sice se sklíčkem, ale skoro na něm už nedrželo, takže ho prodejce na prodejně odlepil a řekl ať si telefon radši zkontroluju.

Sám prodejce uznal, že telefon je teda dost poškrábáný a výrazně to snižuje jeho prodejní hodnotu.

Do servisu jsem dával telefon jako kdyby byl nový, ihned po koupi jsem na něj dal ochranné sklo a nosil jsem ho v silikonovém obalu.

Všechno jsme sepsali a poslali do servisu kam teleofon šel na reklamaci. Ze servisu, ale odpověděli, že jsem to měl řešit hned potom co se telefon vrátil poprvé na prodejnu jak popisuju výše, abych z něj odstranil sledovací zařízení. Problém je v tom, že s telefonem jsme vůbec nic nedělali tohle jsme odstranili přes pc na prodejně a telefon zůstal na prodejně a posílal se zpět do servisu.

Co si budem přece jenom je to věc za 20 000kč je to to samé jako kdybych dal auto do servisu a vrátilo se mi s poškrábaným lakem.

Chci se proto zeptat jaké jsou mé možnosti, kdyby i na podruhé společnost zamítla mou reklmaci, jakože to asi podle prodejce na pobočce udělá.


Děkuji


Produkt

Apple Iphone 8


Požadované řešení

Žádám opravu předního poškrábaného skla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému