Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 20.12.2018 jsem reklamoval v O2 prodejně v Globusu Liberec telefon Apple Iphone 8.
Telefon se vrátil 3.1. s tím, abych z něj odstranil sledovací zařízení "Najdi Iphone" jinak se do něj v servisu nedostanou. To jsem udělal se slečnou na pobočce přes jejich PC. S telefonem jsme vůbec nic nedělali a tady přichází kámen úrazu.
17.1, mi přišla sms, abych si přijel telefon vyzvednout. Přijel jsem na pobočku a při přebírání telefonu jsem si všiml, že je docela dost poškrábaný na displeji. Telefon jsem do servisu dával s ochranným sklem, které evidentně někdo sundával protože, se telefon vrátil sice se sklíčkem, ale skoro na něm už nedrželo, takže ho prodejce na prodejně odlepil a řekl ať si telefon radši zkontroluju.
Sám prodejce uznal, že telefon je teda dost poškrábáný a výrazně to snižuje jeho prodejní hodnotu.
Do servisu jsem dával telefon jako kdyby byl nový, ihned po koupi jsem na něj dal ochranné sklo a nosil jsem ho v silikonovém obalu.
Všechno jsme sepsali a poslali do servisu kam teleofon šel na reklamaci. Ze servisu, ale odpověděli, že jsem to měl řešit hned potom co se telefon vrátil poprvé na prodejnu jak popisuju výše, abych z něj odstranil sledovací zařízení. Problém je v tom, že s telefonem jsme vůbec nic nedělali tohle jsme odstranili přes pc na prodejně a telefon zůstal na prodejně a posílal se zpět do servisu.
Co si budem přece jenom je to věc za 20 000kč je to to samé jako kdybych dal auto do servisu a vrátilo se mi s poškrábaným lakem.
Chci se proto zeptat jaké jsou mé možnosti, kdyby i na podruhé společnost zamítla mou reklmaci, jakože to asi podle prodejce na pobočce udělá.
Děkuji
Apple Iphone 8
Žádám opravu předního poškrábaného skla.
|
Tweet |