Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:574
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 206 stížnostech.

#30406Čekání na ČVOP

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 2 měsíci

Jana Eibelová

Znění stížnosti

27.1.2019 jsme vypověděli přímo na brněnské pobočce o2 6 telefonních čísel. Bylo nám sděleno, že čvop kódy budou dodány do 5 dni. Po několika urgencich, kódy stále o2 neposkytla.
7.2.2019 jsme podali telefonicky stížnost a reklamaci ... na vyjádření stále čekáme.

Přístup o2 jako k dlouhodobému zákazníku nás zklamal. Od jednání na pobočce až po přístup obchodníka.


Produkt

Firemní tarif pro IČ 05399106


Požadované řešení

Dodání čvop kódů a kompenzace za služby které jsme už nechtěli využívat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:38, před měsícem

Operátor by měl ČVOP poskytnout na žádost spotřebitelky v okamžiku, kdy jsou vyrovnány všechny závazky, které mezi sebou smluvní strany mají. Zpravidla operátoři toto číslo poskytují po potvrzení podání platné výpovědi služeb.

Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.

Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz

V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2019 15:53, před měsícem

Pěkný den,
velmi se za vzniklé komplikace omlouváme. V tuto chvíli již vaší reklamaci řeší naši specialisté.
Ti vše prověří a s vyřešením vás budou v co nejkratší době kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 06:10, před 26 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Jana Eibelová

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.4.2019 20:41, před 10 dny

Hodnocení:

Komentář: Už jsme u jiného operátora. Ale ukončení smlouvy u O2 bylo časově náročné.