Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:630
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 223 stížnostech.

#30540Neobjednané navýšení dat, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 6 měsíci

Kateřina Petrášová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si 5GB dat mobilního internetu, na měsíc, bez závazku. Přišla faktura na částku o hodně vyšší než bylo ve smlouvě. Na pobočce mě zaměstnanec předal pracovní telefon, kdy jsem nahlásila reklamaci - dotyčný po telefonu potvrdil, že ji sám zadá a že to není problém. Chtěla jsem sledovat stav - do moje O2 jsem se nedostala. Na chatu mi řekli, že reklamaci nevidí a zadali - to už byl leden. Následně mi volala slečna, že reklamaci neuznává s odůvodněním - byla jsem průběžně informována o navyšování dat (nebyla - data jsem použila externím připojením na wifi, mám tlačítkový telefon aplikace nepoužívám). Pokud bych info o navýšení dostala, okamžite bych jednala. Info o průběžné navyšování je prý součástí smlouvy, nic takového jsem nedostala ani fyzicky, ani na email, neměla jsem si jak přečíst. Mezitím pochopitelně přišli upomínky, která jsem odmítla zaplatit, stejně tak jako navýšenou fakturu. Celá věc mě stála poměrně dost času. Do moje O2 jsem se NIKDY nedostlaa, na pobočce mi bylo řečeno, že neví jak je to možné, mladý muž to sám zkoušel a sám uznal, že to nejde a že mi nemůže pomoci. To mi přišlo už celkově velmi neprofesionální a z celé služby jsem velmi zklamaná. Celá naše firma využívá služeb O2 a na základě této zkušenosti zvažujeme přejít na jiného operátora.


Produkt

5GB čerpání dat, mobilní internet, bez závazku, jednorázová smlouva na měsíc


Požadované řešení

Za férové bych považovala přefakturování faktury na původně sjednanou částku - tedy na čerpání 5GB, bez závazku jednorázově. Také pochopitelně zrušení požadavku o zaplacení penále za nezaplacení navýšené faktury. Celá akce mě v součtu zabrala s návštěvami a telefonáty odhadem 3 hodiny. S ohledem na krátký čas nepovažuji za nutné mi jej kompenzovat, to bych považovala pouze za milé a profesionální.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2019 10:14, před 6 měsíci

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2019 10:42, před 6 měsíci

Hezký den,
na základě vašeho podání jsme již celou situaci prověřili a zjistili jsme, že z naši strany proběhlo vše korektně, nicméně váš nesouhlas s vyřešením reklamace jsem předala k opětovnému řešení na reklamační oddělení, které vás bude informovat ohledně dalšího postupu.

Ráda bych také zmínila, že podání reklamace nemá odkladný účinek na povinnost úhrady vyúčtovaných cen za poskytnuté služby. To je upraveno platnými podmínkami služby, které je možné najít zde: https://bit.ly/2s9CIMt.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 06:16, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Kateřina Petrášová

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2019 14:23, před 5 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, komunikace s O2 je naprosto nekorektní - celou stížnost vyřešili odkazem na přílohy ke smlouvám, kde je údajně uvedeno, že data navyšují. Nebudu se zde rozepisovat s detaily, nicméně mi nebyl umožněn přístup do moje O2 (můj email nedokázal nalogovat žádný zaměstnanec), sms chodí na telefonní číslo, ovšem pokud používáte data do ntb nemáte šanci zjistit, že se vám data navyšují a jak a celkově považuji reklamační oddělení společnosti za velmi neprofesionální. Svoji práci vidí reklamační oddělení v tom, že vám volá a píše dopisy a říká dokola to stejné a tím navíc vám berou čas. Od společnosti odcházím, její služby do budoucna využívat nebudu a stejně tak odchází naše firma.
Děkuji D-testu za velmi vstříčný přístup a příležitost takto stížnosti řešit. S vašimi službami jsem velmi spokojená.