| Počet nahlášených stížností: | 1305 |
| Z toho za letošní rok: | 59 |
| Stále v řešení: | 8 |
61%
39%
Máme u o2 s manželem společný taeif+tv+internet na doma,toto celé 4 měsíce z toho tento měsíc řešíme již v pořadí 3.reklamaci.Neustále nám ve fakturách účtují služby navíc, neoprávněně nám předělali neomezený internet na omezený,u kterého se vyčerpala data a poté nám bylo účtováno vše v plné výši, i tv,která nam ovšem díky tomu nešla.Další měsíc to bylo několikanásobné obnovení dat -též na internetu a nyní je to navíc zdvojené účtování internetu+účtování tv, kterou jsme ale měli mít za 1Kč. To se mám každý měsíc bát vyúčtování? Opravdu mě to obtěžuje a dost irituje!
O2 spolu,o2tv,o2 internet na doma
Požaduji správnost účtování! Jestli toto zkouší na víc zákazníků, kteří to neřeší a platí..?
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
na vyúčtování, nastavení služeb a taktéž reklamaci se podíváme.
Můžete nám pomocí tzv. neveřejného údaje, zaslat buď číslo reklamace či číslo připojení, kterého se dotaz týká?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.