Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#3061Odmítnutá reklamace nabíjení mobilního telefonu kvůli poškrábanému krytu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2014, před 10 lety

Nikola Musil

Znění stížnosti

Před nějakou dobou jsem si zakoupil u O2 mobilní telefon Nokia Lumia 710, na kterém mi nedávno přestalo fungovat nabíjení a proto jsem dal telefon do O2 na záruční opravu, odkud ho poslali do autorizovaného servisu.
Vzhledem k tomu, že byl telefon dosti poškrábán a na zadní straně byla z loga Nokia vypadena dvě písmena, zažádal jsem také o nacenění případné výměny krytu.
Kryt mi byl naceněn na více než 1 000,-Kč, což jsem odmítl a očekával jsem tedy alespoň opravený nabíjecí konektor.
Bohužel marně, telefon mi byl vrácen neopraven, kdy měl servis odmítnout záruční opravu konektoru jenom proto, že je telefon poškrábán, má vypadená na zadním krytu písmena z loga a údajně prasklý displej, což rozhodně nemá, neboť tento bezchybně zobrazuje i reaguje na doteky a doposud jsem nepochopil souvislost škrábanců na krytu s nabíjecím konektorem.
O tom, že žádná není, mě ubezpečil i neautorizovaný servis, který mi tento konektor za 500,-Kč vyměnil, telefon již nabíjí a opět bezproblémově funguje.
Aby toho nebylo málo, kromě toho, že mi telefon v záruce neopravili a proto jsem si musel opravu uhradit ze svého, bylo po mě žádáno u O2 za diagnostiku závady cca 500Kč.


Produkt

Mobilní telefon Nokia Lumia 710


Požadované řešení

Telefon jsem si nechal opravit na vlastní náklady v neautorizovaném servisu, což mě stálo 500,-Kč a ty bych rád získal od O2.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému