Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:574
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 206 stížnostech.

#32078Nedorazil technik v dohodnutým termínu - bez omluvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 dny

Tetiana Kozar

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.4.2019 mezi 18.00 a 20.00 měl dorazit technik od O2, nastavit internet na nově nahlášené adrese. Potvrzení termínu mám v emailu a sms. Technik nedorazil, nezavolal, nenapsal sms. Kontaktovala jsem technickou infolinku kolem 19.50 hod, tam mně odkázali na jiného pracovníka.. a zase na jiného..a nakonec na obecnou infolinku (s tím, že kontakty na techniky nemají a není možné se s ním spojit)-hodina strávena na telefonu. Poslední s kým jsem mluvila byl mladý pan, podle mně opilý, neboť zněl dost divně a nemohl mluvit rozdílně - myslím,si že do call centra by nevzali špatně mluvicího člověka. Tento pan mi slíbil, že se ozve v 21.00 12.4.2019 a pokud do té doby technik nedorazí tak mně připojí na informační oddělení a tam mí dají mimořádný termín návštěvy technika, což se samozřejmě nestálo, nikdo mi nezavolal a na infolince po 21 hod už neodpovídali. Druhý den 13.4.2019 - sobota - 3 operátory - žádná pomoc. Dnes 15.4.2019 ihned ráno volám na technickou infolinku - tam mi nabídli termín 17.4.2019. Důvod, proč technik nedorazil včas nevědí, žádná omluva..nic..Také mi bylo sděleno, že omluvu mi nikdo neposkytne. Děkuji. Tetiana Kozar


Požadované řešení

Požaduji od O2 písemnou omluvu a slevu za internet, který mi zatím nepřipojili.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 11:04, před 6 dny

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2019 15:27, před 6 dny

Pěkný den,
velmi se za komplikace, spojené s termínem návštěvy technika, omlouváme. Dle dostupných informací se dostaví technický pracovník zřídit služby na nové adrese a to 17.04.2019, v čase od 12:30 do 14:30 hodin.
Kontaktní telefon končící na 887 je platný? Využila byste jako kompenzaci navrácení částky 500 Kč jako přeplatek, který bude použit pro úhradu faktury, která bude vystavena?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2


Tetiana Kozar

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2019 19:59, před 6 dny

Dobrý den, ano, číslo je správně. Kompenzace přijímám. Děkuji. S pozdravem, Tetiana Kozar

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2019 12:55, před 5 dny

Pěkný den,
děkuji za upřesnění. Požadavek pro vás touto cestou zadávám. Na faktuře, která bude vystavena naleznete částku 500 Kč, která bude použita jako přeplatek.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.