Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:574
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 206 stížnostech.

#32085Klamavé jednání zaměstnance o2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 dny

Monika Bartková

Znění stížnosti

Šla jsem si vyzvednout nerozbitné sklo do prodejny v Kladně v OC central Kladno. Paní si mě vzala ke stolu a začala prohlížet co vlastně mám u o2 za služby. I když jsem absolutně neměla zájem o další služby začala mi nabízet další tarify, s tím že dostanu ke každému telefon a budu platit pořád skoro stejně jako do Teď. Tak jsem si řekla proč ne. Pak přišel ještě vedoucí prodejny a začaly si tam něco šeptat. Pak se zjistilo že se paní spletla a nedostanu ke každému tarifu telefon protože 2 tarify už jsem měla a musela bych zřídit nové. Takže mi nabídly že si přidám jeden tarif a budu tím pádem mít balíček o2 spolu pro 3 osoby a tím že si musím vzít tarif 6GB jinak prý telefon nedostanu za 1kc. Na internetu ale píši že stačí mít tarif nad 499 coz splňuje í Tarif 3GB O KTERY JSEM měla zájem ale prý k tomu bych telefon nedostala. Myslím si že je to lez. Takže mi zridily tedy balíček spolu 1x6GB A 2x3GB s tím že bude cena do 2000 nějak kolem 1900 a nějaké drobné. Nakonec je cena úplně jina kterou mi ale nikdo neřekl a já podepisovala vše š tím že budu platit to co mi ukazovaly na monitoru ještě si pamatuji ze jsem říkala že do 2000 to beru . Nakonec je cena 2200 necelých a služby samozřejmě nemohu reklamovat protože jsem to uzavřela na pobočce. Moje chyba byla že jsem si nenechala při podepisování ukázat smlouvu (Paní mi to ani nenabídla jen řekla že podepíšeme to na čem jsme se dohodly)ale na tomhle jsme se tedy nedohodly. Pro příště už nikdy nejdu na prodejnu a nikdy si nenechám nic nacpat. Lhari jsou to. No a sklicko na displej jsem ani nedostala protože neměli na můj telefon mou barvu a ani nešla objednat. Kdybych to věděla tak bych tam ani nalezla. A navíc jsem zapomněla zmínit že jsem tam byla š ročním miminem a asi jen využili toho že se člověk tolik nesoustredi. Hnus. A ještě ten den když jsem tam šla večer znovu že to chci zrušit tak se na mě pan o2 guru ani nepodival a koukal do telefonu celou dobu co jsem na něho mluvila. Takovéhle jednání jsem nezažila teda ještě nikde. Asi počkám ty 2 roky a odejdu jinam. Nebo to zruším s pokutou.


Produkt

O2 spolu pro 3 osoby ( 6GB K TOMU TELEFON ZA 1KČ+3GB+3GB) + o2 TV L


Požadované řešení

Zrušit nebo předělat služby s tím že cena bude taková jaká mi bude řečena.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 13:01, před 6 dny

Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Pokud společnost zaslala spotřebiteli vyúčtování služeb, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2019 16:52, před 6 dny

Dobrý den,

díky za Váš podnět. Zvýhodněný telefon mohou zákazníci získat, pokud si u nás zřídí novou službu, podmínky této akce jsou uvedeny na této stránce dole - https://www.o2.cz/osobni/vyhodne-telefony/.

Dle kontroly aktuální nastavení služeb odpovídá podepsané specifikaci, na které jsou uvedeny parametry dané služby, včetně ceny. Před podpisem smlouvy se může každý zákazník s obsahem specifikace seznámit a doptat se na to, co mu není jasné.

Co se týče doplňkového sortimentu - ochranných skel - nabídka na jednotlivých prodejnách může být odlišná od nabídky na našem eshopu - www.o2.cz/osobni/494287-tvrzena_skla/.

Máte-li nyní zájem o změnu využívaných služeb, je možné provést změnu z O2 Spolu 3 GB na O2 Spolu 1,5 GB (úspora 167 Kč) a O2 TV Air L můžeme změnit na variantu M (úspora 99 Kč).

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2


Monika Bartková

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2019 09:44, před 5 dny

Samozřejmě že si tarify zmenšim v dalším zuctovacim období to je totiž to jediné co mi zbývá. Jen jsem chtěla upozornit na to, že máte í takové zaměstnance, kteří vám nabízejí služby za nějakou cenu ještě vám to ukážou v kalkulacce. Cena je ve finále úplně jiná ale řeknou že podepíšeme na čem jsme se dohodly. A ještě to máte tak zajištěné aby člověk nemohl ani odstoupit od smlouvy protože byl na prodejně. To by ale neměli tedy zaměstnanci slibovat něco co vám pak nedají. Jsem u o2 celou věčnost ale tohle mě tak neskutečně naštvalo že odejdu jinam hned co to bude možné.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 11:42, před 5 dny

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2019 15:44, před 5 dny

Dobrý den,

je mi líto, pokud došlo k nějakému nedorozumění, ale ještě jednou se kontrolovat Vaše specifikace služeb a souhlasí s podepsaným nastavením. Od smlouvy se dá do 14 odstoupit pouze v případě, že je sjednána mimo prostory obvyklé pro podnikání.

Pro změnu tarifů nás můžete kontaktovat na zákaznické lince 800 02 02 02 či na sociálních sítích, kde s Vámi změnu rádi dořešíme.

Přijměte ještě jednou prosím mou omluvu a kdybych pro Vás mohl ještě něco udělat, můžete mi napsat i na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.