Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#32135Platím za internet v mobilu,který nepoužívám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 5 lety

Halina Fritscheová

Znění stížnosti

Dobrý den,stále mi chodí SMS,že za připojení k internetu mi bude účtováno 29 korun.Stává se mi to dost často a přitom data mám vypnuté,doma používám jen wifi a přesto všechno mi berete peníze z kreditu a neprávem.Poslední dobou to bylo dne 6.dubna,13.dubna a 15.dubna.Už mě to začíná dost štvát.Požaduji navrácení peněz,jelikož nebudu platit za něco,co nepoužívám.A už jsem tak díky tomu vytočená,že uvažuji odejít jinam.


Produkt

internet v mobilu


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz,jelikož nebudu platit za něco,co nepoužívám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému