Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem odešel z podniku a přestal jsem využívat
zaměstnanecké výhody, přešel jsem k 11.4. na předplacenou kartu. Obdržel jsem od Vás zprávu ohledně uskutečněné změny i s tím že mi byla dobita 300 Kč (aniž by mne někdo informoval jakou výši dobití požaduji). Protože mám mobilní data vypnuta a využívám pouze domácí WIFI, nechápu jakým právem mi účtujete poplatek 29 Kč/den za využívání internetu . Doufám, že z Vaší strany došlo k pochybení a že bude co nejrychleji zjednaná náprava. Vše si ještě ověřím na Vaší pobočce v Turnově. Předem děkuji za rychlé jednání a kladné vyřízení mé reklamace.
Navrácení neoprávněně požadované částky za využívání dat internetu
|
Tweet |