Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#32168Neoprávněné účtování poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 5 lety

František Otmar

Znění stížnosti

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem odešel z podniku a přestal jsem využívat
zaměstnanecké výhody, přešel jsem k 11.4. na předplacenou kartu. Obdržel jsem od Vás zprávu ohledně uskutečněné změny i s tím že mi byla dobita 300 Kč (aniž by mne někdo informoval jakou výši dobití požaduji). Protože mám mobilní data vypnuta a využívám pouze domácí WIFI, nechápu jakým právem mi účtujete poplatek 29 Kč/den za využívání internetu . Doufám, že z Vaší strany došlo k pochybení a že bude co nejrychleji zjednaná náprava. Vše si ještě ověřím na Vaší pobočce v Turnově. Předem děkuji za rychlé jednání a kladné vyřízení mé reklamace.


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně požadované částky za využívání dat internetu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému