Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:614
Z toho za letošní rok:98
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 221 stížnostech.

#32229Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2019, před 3 měsíci

Vladimír Sovák

Znění stížnosti

Dne 21. 4. byl neopravnene strhnut poplatek 52 Kc. Zadam o vraceni


Požadované řešení

Vraceni 52 Kc plus 100 Kc odskodne a omluvu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 10:20, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 10:26, před 3 měsíci

Hezký den,

účtování vašich poplatků ráda překontroluji, požádám však o doplnění telefonního čísla, ke kterému byl poplatek naúčtován a pro ověření i koncovku rodného čísla za lomítkem.
Také požádám o upřesnění, z jakého důvodu by poplatky neměly být účtované.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ


Vladimír Sovák

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.4.2019 10:49, před 3 měsíci

Hodnocení: