Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 22.1.2014 jsem telefonicky požádal o zrušení telefonní linky na čísle 220511941. Vysvětlil jsem operátorce, že chci zrušit linku a budeme využívat pouze mobilní služby. Poté poštou přišel dopis s kódem na zrušení Hlasové služby. Problém nastal v tom, že na lince byl i internet o rychlosti 1Mb/s jako bonus (nestandardní nabídka).
Došlo tedy jen ke zrušení hlasové služby a dále byl účtován internet. Internet na lince nikdy nebyl využíván a byl obchodníkem "vnucen" jako výhodný balíček.
Zrušení linky O2.
Zrušení všech služeb a telefonní linky k 28.2.2014 (a tedy všech služeb ke sjednanému datu). Telefonicky jsem byl nesprávně informován. Podle O2 zrušení telefonní linky není totéž jako zrušení všech služeb. Informace a řešení pracovníků O2 jsou neuplné, zavádějící a matoucí. Pokud mám požadavek zrušení linky, tak předpokládám i úplné fyzické odpojení od O2.
|
Tweet |