Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#3292Nezrušení služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2014, před 10 lety

Jiří Kadlec

Znění stížnosti

Dne 22.1.2014 jsem telefonicky požádal o zrušení telefonní linky na čísle 220511941. Vysvětlil jsem operátorce, že chci zrušit linku a budeme využívat pouze mobilní služby. Poté poštou přišel dopis s kódem na zrušení Hlasové služby. Problém nastal v tom, že na lince byl i internet o rychlosti 1Mb/s jako bonus (nestandardní nabídka).
Došlo tedy jen ke zrušení hlasové služby a dále byl účtován internet. Internet na lince nikdy nebyl využíván a byl obchodníkem "vnucen" jako výhodný balíček.


Produkt

Zrušení linky O2.


Požadované řešení

Zrušení všech služeb a telefonní linky k 28.2.2014 (a tedy všech služeb ke sjednanému datu). Telefonicky jsem byl nesprávně informován. Podle O2 zrušení telefonní linky není totéž jako zrušení všech služeb. Informace a řešení pracovníků O2 jsou neuplné, zavádějící a matoucí. Pokud mám požadavek zrušení linky, tak předpokládám i úplné fyzické odpojení od O2.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému