Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:628
Z toho za letošní rok:112
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 223 stížnostech.

#33188Opětovně měsíčně účtováná stokoruna

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 3 měsíci

Jan Cetkovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
začátkem roku 2017 bylo voláno mojí mámě (letos bude mít 77 roků) z této společnosti a byl ji vnucen tablet se smlouvou s datem objednávky 17.2.2017 na 24 měsíců za 100,- Kč měsíčně za tablet a s paušálem na data 1,5 GB ve výši 199,- Kč. Po obdržení tabletu s jeho aktivací, byla naštvaná, že asi udělala chybu. Nechali jsme to být a dva roky jsem platil 299,- Kč měsíčně. Za měsíc konec ledna a téměř celý únor, přišla mojí mámě SMS (tak jako každý měsíc) vyúčtování na částku 280,- Kč, tím by měl být HW splacen. Následující dva měsíce poslali vyúčtování, tím, pádem už jen na 199,- Kč, platby jsem prováděl celou dobu platební kartou po přihlášení na stránky operátora, kde mám přístup pouze já a prováděl jsem pouze platby, protože inkaso nebylo možné z její strany, dnes jsem rád, že se tak nestalo. Poslední vyúčtování formou SMS mojí mámě přišlo opět na částku 299,- Kč, já (na mne mají telefon i email) ani máma (když ji vnucovali tablet, tak ji volali na mobil - číslo není stejné s tabletem) nepřišlo žádné upozornění, že si operátor bude k sjednadnému tarifu ve výši 199,- Kč znovu nárokovat částku ve výši 100,- Kč. Z jakého důvodu, operátor má rodné číslo mojí mámy, ze kterého je jasné kolik má roků, na co si O2 hraje, že to za ni platí někdo jiný?


Požadované řešení

Okamžité zrušení účtování měsíční čásky nad rámec sjednaného tarifu ve výši 100,- Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2019 09:09, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2019 10:13, před 3 měsíci

Dobrý den,

rádi vše prověříme, nicméně budeme k tomu potřebovat více informací. Doplňte, prosím, do neveřejných informací rodné číslo / IČ, na které má máma službu vedenou, případně nám napište na info@o2guru.cz. Díky.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2


Jan Cetkovský

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2019 17:05, před 2 měsíci

Dobrý den,

přeposláno rodné číslo na info@o2guru.cz.

S pozdravem
Cetkovský Jan

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 11:13, před 2 měsíci

Spotřebitel nám sdělil, že se případ nakonec podařilo vyřešit - společnost po komunikaci prostřednictvím e-mailové adresy info@o2guru.cz, kdy spotřebitel podložil svůj nárok, začala reklamaci aktivně řešit a spotřebiteli by měly být vráceny peníze. Stížnost proto uzavíráme.