Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#33611Neoprávněné vymáhání dluhu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2019, před 5 lety

Martina Fleglová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před cca 9měsíci jsem ukončila smlouvu se společností O2 z důvodu značně nespokojenosti s jejich službami.
Internet fungoval velmi pomalu nebo vůbec, dle techniků z důvodu přepojování se na jiný signály který se musí vždy ručně povolit, pokud se tak stane. Aby se povolil, musela jsem ale volat cca hodinu na jejich zákaznickou linku, než jsem se vůbec dovolala a někdo problém začal řešit. Internet v mobilu a celkově volání taky často vypadávalo, o ceně nemluvě.
Po podání výpovědi, jsem zaplatila smluvní pokutu za předčasné ukončení a opakovaně jsem se byla na Berounské pobočce ujistit, zda jsou veškeré závazky vyrovnány. K jedné z plateb mi totiž dorazila do schránky na trvalé i dočasné bydliště faktura s 3různými variabilními symboly a na 3 různé účty patřící společnosti O2. Přišla jsem se všemi dopisy na pobočku a dožadovala jsem se vysvětlení. Pracovník beeounské pobočky se díval i do mého O2 účtu a potvrdil,že se skutečně jedná o jednu a tu samou platbu a nechápe, proč někdo vytvořil tři faktury. Volal a psal kolegům, aby se to vyřešilo a výsledkem bylo, že je to v pořádku. Pro jistotu jsem se šla na pobočku znovu zeptat, zda je tento problém skutečně vyřešen a znovu jsem byla zjištěna, že ano.
Včera po cca 8měsících, kdy už na O2 vůbec nemyslím a jsem šťastná, že mám jiného (lepšího) operátora, mi dorazil dopis od vymahačské firmy DC Group, že dlužím a pokud nezaplatím, vystavuji se zápisu do registru dlužníků. Vzhledem k okolnostem je předpoklad, že dorazí ještě minimálně jeden takový dopis. Vzhledem k neférovému jednání společnosti si bohužel ani nejsem jistá, že by pomohlo zaplacení částky, na kterou mimochodem nemají nárok.
Jakým způsobem se tedy proti tomuto bránit? Na pobočce bohužel nedávají písemně ani smlouvy, natož potvrzení, že je skutečně vše zaplaceno. Jakmile je jakýkoliv problém, obvykle na pobočce nejsou kompetentní k řešení situace a vše se řeší telefonicky kolečkem přes X lidí, kteří si Vás pouze přehazují a nic se často nevyřeší.


Produkt

Mobilní internet na doma a mobilní tarif s internetem pro telefon q


Požadované řešení

Stažení údajné dlužné částky z vymahačské společnosti a písemné potvrzení o vypořádání závazků vůči společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému