Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#34412Neoprávněné zrušení SMTP přístupu po 1 měsíci nepoužívání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2019, před 5 lety

Jiri Dobrovolny

Znění stížnosti

Přístup k SMTP O2 jsem využíval po dobu několika let coby součást připojení k internetu od O2. V době dovolených jsem přístup déle jak 1 měsíc nepoužil, načež O2 mi tento účet zrušilo.

Před zrušením jsem nebyl nijak upozorněn, se zrušením jsem nesouhlasil ani písemně, ani prostřednictvím telefonního hovoru. Jsem proto přesvědčený, že ke zrušení došlo neoprávněně. Když jsem po O2 požadoval re-aktivaci tohoto účtu, bylo mi panem Robertem Mayerem odpovezeno nasledujici:

"Dobrý den, internetové připojení od společnosti O2 Czech Republic a.s. je placená služba. S uvedenou službou jste získal možnost používat smtp server poskytovatele připojení. Od konce roku 2018 tato možnost není součástí placené služby a jako taková má pravidla nezávislá na placení služby internetové připojení."

Jsem přesvědčený o tom, že ke zrušení došlo neoprávněně. O2 nemá právo rušit účet, který jsem aktivně používal několik let a který byl součástí služby připojení k internetu.


Produkt

Připojení k internetu Internet OPTIMAL HD a SMTP účet


Požadované řešení

Re-aktivace účtu elog5q1fo7c@iex.cz a zajištění, aby k podobně nesmyslnému deaktivování účtu již v budoucnu nedošlo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému