Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Přístup k SMTP O2 jsem využíval po dobu několika let coby součást připojení k internetu od O2. V době dovolených jsem přístup déle jak 1 měsíc nepoužil, načež O2 mi tento účet zrušilo.
Před zrušením jsem nebyl nijak upozorněn, se zrušením jsem nesouhlasil ani písemně, ani prostřednictvím telefonního hovoru. Jsem proto přesvědčený, že ke zrušení došlo neoprávněně. Když jsem po O2 požadoval re-aktivaci tohoto účtu, bylo mi panem Robertem Mayerem odpovezeno nasledujici:
"Dobrý den, internetové připojení od společnosti O2 Czech Republic a.s. je placená služba. S uvedenou službou jste získal možnost používat smtp server poskytovatele připojení. Od konce roku 2018 tato možnost není součástí placené služby a jako taková má pravidla nezávislá na placení služby internetové připojení."
Jsem přesvědčený o tom, že ke zrušení došlo neoprávněně. O2 nemá právo rušit účet, který jsem aktivně používal několik let a který byl součástí služby připojení k internetu.
Připojení k internetu Internet OPTIMAL HD a SMTP účet
Re-aktivace účtu elog5q1fo7c@iex.cz a zajištění, aby k podobně nesmyslnému deaktivování účtu již v budoucnu nedošlo.
|
Tweet |