Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:638
Z toho za letošní rok:122
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 226 stížnostech.

#35068Výpadek internetu a televizního signálu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2019, před 22 dny

Blanka Hádková

Znění stížnosti

Dobrý den,
děkujeme za zaslání kódu za zápas Slávie, ale o tento zápas jsme nepřišli, ale od pátku 20.8. do pondělí 23.8. jme byli bez internetu a televize. Po půlhodinovém čekání v sobotu na telefonu, nám bylo oznámeno,
že je velká porucha, která se bude řešit v pondělí. Takže jsme přišli o jiné zápasy a televizní programy a možnosti na internetu. Omluva žádná a o kompenzaci ani taky nic.

S pozdravem Hádková Blanka


Požadované řešení

Slevu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 13:43, před 22 dny

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2019 14:25, před 21 dny

Dobrý den,

velice mě mrzí, že jste řešili potíže s fungováním naších služeb.

Pod uvedenými údaji majitele jsem dohledala nahlášené potíže z 16. 8. 2019, které byly vyřešeny 19. 8. 2019. Za dobu, kdy jste měla potíže hlášené se poté automaticky vrací poplatek za službu poměrnou částí do následujícího vyúčtování. V případě, že byste zde kredit za nefunkční služby nenašla, prosím, obraťte se na nás na email info@o2guru.cz

Nedaří se mi však dohledat další vámi zmíněné potíže od 20. 8. do 23. 8. 2019. Mohla byste mi prosím do neveřejných údajů ještě doplnit, z jakého čísla jste v sobotu volala a o jaké datum se má jednat?

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Blanka Hádková

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2019 10:30, před 20 dny

Dobrý den,
omlouvám se za chybně označené datum, jedná se o 16. 8 až 19.8.
Hádková B.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2019 13:48, před 20 dny

Dobrý den,

děkuji vám za zprávu. Potíže ve dnech od 16. 8. do 19. 8. 2019 evidujeme nahlášené a byly řešeny naší technickou podporou. Prosím, v případě, že byste v dalším vyúčtování neměla uvedenou slevu za výpadek služeb v těchto dnech, napište nám na email info@o2guru.cz a vše dořešíme.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Blanka Hádková

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.8.2019 21:15, před 18 dny

Hodnocení: