Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:670
Z toho za letošní rok:154
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 236 stížnostech.

#35793Výměna reklamovaného zboží za poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2019, před měsícem

Petr Štětovský

Znění stížnosti

Dobrý den, mám od O2 přes rok LTE internet na doma. Od počátku se potýkám s problémy, ale o prázdninách se to stalo již neúnosné, kdy jsem musel restartovat modem několikrát denně. Řešil jsem to s technickou podporou, která to prověřovala na straně sítě, ale nic nenalezla. Technik konstatoval, že je problém buď v SIM kartě nebo modemu (ve chvíli výpadku modem hlásí "Nebyla detekována SIM karta" nebo "Vada SIM karty"), a doporučil reklamaci na prodejně. To jsme učinili a v prvním kroku požádali o výměnu pouze SIM karty (reklamaci prováděla manželka, protože je to psané na ni). SIM karta byla vyměněna, manželka nic neplatila, o poplatku jí nebylo nic řečeno, ale mně po pár minutách přišla zpráva z Moje O2, že výměna SIM karty byla dokončena a ve vyúčtování bude zpoplatněna 99 Kč.
Okamžitě jsem si stěžoval na O2 Guru chatu, kde jsem zdůrazňoval, že se jednalo o reklamaci, výměnu vadného zboží v záruce. Prý je to normální, i toto je zpoplatněné. Potvrdila mi to i další pracovnice O2.


Produkt

Internet OPTIMAL HD, LTE modem TP-LINK se SIM kartou


Požadované řešení

Zrušení uvedené částky z vyúčtování. Proškolení pracovníků, aby k takovéto absurdní situaci již nemohlo v budoucnu dojít.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 19:11, před měsícem

Reklamaci zboží je prodávající povinen provádět bezplatně. Pokud by poplatek požadoval, jednalo by se o zakázané ujednání, které omezuje spotřebitelova práva z vadného plnění ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ke kterému se dle § 1815 téhož zákona nepřihlíží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 14:39, před měsícem

Dobrý den,

je pravdou, že poplatek za výměnu SIM karty byl účtován v souladu s ceníkem, avšak pokud je SIM karta měněna z technických důvodů, bývá odpuštěn. Zajistil jsem tedy vrácení částky za výměnu SIM karty. Částka bude odečtena na faktuře za služby. Výměna SIM karty bude tedy naúčtována a zároveň odečtena.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2


Petr Štětovský

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.10.2019 17:39, před měsícem

Hodnocení: