Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:672
Z toho za letošní rok:156
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 236 stížnostech.

#36198Vnucení měsíčního tarifu z dobíjecí karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2019, před měsícem

Jan Cetkovský

Znění stížnosti

Dne 9. 10. 2019, 12:19 mi přišel e-mail zpráva o aktivaci objednávky č. OGMTAHV. Vůbec jsem neveděl o tom, že bylo voláno mojí mámě znovu od této společnosti voláno mojí mámě, kde byla několikrát přesvědčována o tom, že platí za telefonní služby vysoké čásky. Tentokrát si nabídku vyslechla, podotýkám, že mojí mámě je 77 roků a odsouhlasila a nevím co (u hovoru jsem nebyl a nevím co jí bylo nabídnuto)přejít z dobíjecí karty na měsíční paušál.

Vzhledem k tomu, že ji byl před dva a půl rokem od této společnosti vnucen tablet, musel jsem řešit letos měsíční paušál, kde si bezdůvodně znovu začali účtovat částku ve výši 100,- Kč, která byla sjednána na tablet. Podařilo se mi neoprávněně účtované čásky od společnosti dostat zpět.

Po celou dobu 24 měsíců jsem měl aktivováno přihlášení na jméno mojí maminky, ovšem s mojí e-mailovou adresou, kde jsem v této aplikaci prováděl měsíční platby mojí platební kartou.

Dne 9.10.2019 v 12:19 mi přišel e-mail, že objednávka č.OGMTAHV je vyřízená a na "Moje O2" je uložena a uzavřená smlouva. Okamžitě jsem volal mojí mámě, že si tentokrát operátorku vyslechne a ta ji přesvědčila přejít z dobíjecí karty na měsíční paušál. Okamžitě jsem se přihlásil do aplikace "Moje O2", kde jsem zjistil, že ten měsíční paušál byl okamžitě aktivován.

Marně jsem hledal přímý kontakt na emailovou adresu, až jsem se musel přihlásit přes facebook na messenger, kde se mnou začal komunikovat "Martin, O2 Guru", který mi na moji stížnost odpověděl 10.10.2019 v 17:31:

"Dobrý den,
paní má v ceně tarifu neomezené volání do všech sítí. Pokud přesto požadujete návrat zpět na dobíjecí kartu, je samozřejmě tato možnost, avšak je potřeba, aby se na nás obrátila přímo majitelka služby, případně Vás zavedla v Moje O2 jako správce zákazníka, abychom mohli situaci řešit s Vámi.
Martin, O2 Guru"

V ten stejný den jsem provedl změnu v aplikaci "Moje O2" a 10.10.2019 v 18:26 mi na mojí e-mailovou adresu přišla zpráva, že jsem byl přiřazen do role správce.

"Předal jsem tedy požadavek na kolegy, aby zajistili navrácení čísla zpět na dobíjecí kartu. Požadavek by měl být zpracován nejpozději do 5 pracovních dní.
Martin, O2 Guru"

Dnes je 17.10.2019, což odpovídá 5-ti pracovním dnům, to je doba, která mi byla přislíbena, že by měla být zajištěna doba na navrácení měsíčního paušálu na dobíjecí kartu. K mému překvapení však dnes přišla obálka, která obsahovala 5 dokumentů a ten první, až po otevření obálky (obálka s prúhledným okýnkem, kde je vidět pouze uvedená adresa adresáta) je nad touto adresou vytištěno
"Zasíláme Vám vyžádaný dokument".


Produkt

Dobíjecí kupón na měsíční paušál


Požadované řešení

Navrácení čísla zpět na dobíjecí kartu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2019 10:53, před měsícem

Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy (elektronické nebo tištěné vyhotovení). Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2019 14:05, před 16 dny

Dobrý den,

číslo bylo převedeno zpět na dobíjecí kartu 18. 10. 2019 s tím, že současně bylo vyřešeno i účtování tak, aby paní poplatky za danou paušální službu nehradila. Omlouváme se za mírné zpoždění, které bylo způsobeno velkým množstvím požadavků, které kolegové zaznamenali.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2


Jan Cetkovský

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2019 16:39, před 16 dny

Hodnocení:

Komentář: Zareagovat na stížnost, která byla zde zložena 17.10.2019 až 6.11.2019. O2 už nikdy více.