Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:680
Z toho za letošní rok:164
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 240 stížnostech.

#36862Zablokování telefonu místo přesměrování hovorů na manželův telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2019, před měsícem

Věra Trázníková

Znění stížnosti

Můj mobil jsem při odjezdu na týdenní pobyt na venkov zapomněla v Praze.Požádala jsem o přesměrování hovorů,ale nestalo se tak.Potvrdili to i Vaši pracovníci v pozdějším hovoru.Mobil byl Vaším slovensky hovořícím operátorem zablokován.A následovalo běhání po servisech, simka se dala odblokovat,ale,telefon nikoliv.To,že jsem byla 3 týdny bez možnosti volání a vystavena dalším nepříjemnostem nikomu nepřeji.Ale to hlavní,mobil mám doma stále zablokovaný a musím investovat do nového.
Toto se vše odehrálo v říjnu 2019.Jiného operátora jsem nikdy neměla,platím několik služeb,ale tento zásah nemíním tolerovat.
S pozdravem Věra Trázníková


Požadované řešení

Požadují kompenzaci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 11:55, před měsícem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2019 12:56, před 24 dny

Dobrý den,

mrzí mě, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti. Operátor však nemá možnost nijak zablokovat samotný telefon ani na dálku, pouze můžeme řešit služby na SIM kartě. Kde jste přesně přesměrování SIM řešila?
Naše mobilní služby jsou poskytovány přes SIM kartu, kterou lze např. dočasně vypojit, přesměrovat apod. Samotné zařízení (telefon) však ovládá přímo uživatel.
Doplňte mi prosím do neveřejných údajů ještě telefonní číslo, o které se jedná včetně celého jména majitele a data narození. Podívám se, jaké nastavení bylo provedeno na základě požadavku o přesměrování čísla na jiné.

Je mi líto, ale není mi z vašeho popisu zřejmé, jak je telefon zablokovaný. Měla jste nastavený nějaký bezpečnostní zámek (např. PIN k telefonu, otisk prstu apod).? Když telefon zapnete, co se vám zobrazuje? SIM karta vám v jiném telefonu funguje?

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Věra Trázníková

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2019 18:24, před 22 dny

Dobrý den,
přeposílám dodatečné údaje dle Vašeho požadavků.
Mé jméno: Věra Trázníková,nar.15.09.1948, jedná se
o tel.číslo 606579785,z kterého měly být přesměrovány hovory
na telefon 602219085.
Na tel. 606.... jsem měla dvojí bezpečnostní zámek PINem.

SIM karta je odblokovaná pracovníkem O2 na provozovně.
Funguje i v jiném telefonu.
Nyní při zapnutí je na displeji tento odkaz:Telefon je zablokovaný
připojte se k zařízení i Tunes.
Toto jsem s pomocí vnučky udělala a telefon nereagoval.
Rovněž při zadávání PIN jsem byla odmítnuta,jako špatné zadání.
Já jsem jej zadávala několikrát denně, takže nedošlo k omylu.Děkuji.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2019 13:14, před 20 dny

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Kdo prosím s telefonem manipuloval? My na dálku nemáme možnost nijak zařízení zablokovat. Půjčovala jste ho někomu? Z čeho prosím usuzujete, že to provedl operátor? Operátor na prodejně vám nějak nastavoval přesměrování přímo ve vašem telefonu? Pokud ano, pošlete mi ještě prosím, na jaké prodejně jste přesně byla a kdy to bylo.

Pokud je však zablokovaný z důvodu neprávně zadaných hesel nebo jiných zámků zabezpečení, které jste měla nastaveno, tak bude potřeba to řešit v servisu výrobce iPhone.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Věra Trázníková

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2019 16:05, před 20 dny

Dobrý den,
telefon používám pouze já.V bytě, kde jsem ho zapomněla,nikdo celý
týden nebyl. O přesměrování hovorů jsem žádala linku 02,z manželového
telefonu.Operátor mě ujistil, že požadavek je vyřízen a během několika hodin
Budu hovory přijímat na manželův telefon.Ovšem nestalo se tak!
Po návratu telefon byl zablokován, jak jsem už zmínila. Opět operátor na O2
mě sdělil,že přesměrování dle mého přání neproběhlo,neb tam bylo zadáno mě neznámé číslo/údajně několik devítek/.To si asi můžete potvrdit.
A patrně došlo v tomto momentu k zablokování.Reakce na má hesla
nefungovala.Nevím,jak se to stalo,ale Vy si přece můžete tyto informace
na 02 ověřitco tam bylo v říjnu operátory na lince O2 prováděno.
Děkuji za trpělivost,ale i já jsem ztratila s tímto problémem hodně času.
S pozdravem V.Trázníková

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2019 14:49, před 19 dny

Dobrý den,

přesměrování je zadáno na telefonní číslo 602 999 999, což je přesměrování hovorů do hlasové schránky. Omlouvám se vám, pokud nebylo zadáno přesměrování na požadované číslo manžela.

Operátor však opravdu nemá možnost nijak na dálku ovládat váš telefon nebo ho zablokovat. Lze pouze ovládat síťové služby na SIM kartě a blokovat SIM kartu. Je vyloučeno, aby vám zablokoval váš telefon. Ověřovala jsem to.
To spíše vypadá, že jste poté zadala chybně kód pro odemknutí telefonu.
Prosím, obraťte se na podporu Apple nebo servis, kde lze vyřešit odblokování.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Věra Trázníková

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.11.2019 15:11, před 19 dny

Hodnocení: