Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#37300Aktivování mobilních dat bez požadavku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 4 lety

Eva Brown

Znění stížnosti

Dobrý den,
v tuto sobotu mi operátor sám od sebe aktivoval mobilní data na mém tabletu za 29,-- Kč na den (mám předplacený kredit na čísle 602860982 - mobilní data mám trvale vypnutá, jelikož používám jen wi-fi). Tablet používám cca 6 měsíců a tato "služba" mi byla aktivována bez mé jakékoli aktivity.
Chtěla jsem zavolat na jejich linku, ale tam je jen automat.
Nakonec jsem chatovala s operátorkou a ta mi vysvětlila, že to mohou dělat aplikace na pozadí.
Mám stejné aplikace i na mobilu, kde využívám jiného operátora, a tam nic takového neprobíhá.
Podezřívám O2 z toho, že vysává z lidí peníze.


Produkt

Tablet S5e a předplacená SIM karta 602860982 bez využívání mobilních dat


Požadované řešení

Vrácení 2x 29,-- Kč operátorem. Neaktivovala jsem mobilní data a ani nevyužila.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému