Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Zakoupil jsem si GO kartu s voláním do sítě O2 s 100 Kč limitem k 1. dobití, což jsem učinil. Měl jsem tam kredit přes 550 Kč, nicméně okamžitě po vložení karty do telefonu mě chodí SMS, že mě odešítáte peníze za data, ačkoliv jsem žádná neměl, k internetu se připojuji přes domácí Wifi, a data jsou vypnutá, přesto mě neustále denně chodí SMS s ozznámením, že mě odečítáte 29 Kč každý den za připojení, i když jsem připojen ani přes Wifi nebyl. Na prodejně O2 mě s tím nic neudělali a situace se potýdnu opět opakuje. Již mě to stálo 300 Kč za necelý měsíc, s čímž NESOUHLASÍM a žádám o vrácení neoprávně účtovaného kreditu. Děkuji
Vrácení poplatků za vědomě neodebraná a tudíž neoprávněně účtovaná data, Požaduji definitivně zablokovat data ze SIM a ponechat pouze možnost připojení k Wifi.
|
Tweet |