Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#38342Datové připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2019, před 4 lety

František Mrázek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zakoupil jsem si GO kartu s voláním do sítě O2 s 100 Kč limitem k 1. dobití, což jsem učinil. Měl jsem tam kredit přes 550 Kč, nicméně okamžitě po vložení karty do telefonu mě chodí SMS, že mě odešítáte peníze za data, ačkoliv jsem žádná neměl, k internetu se připojuji přes domácí Wifi, a data jsou vypnutá, přesto mě neustále denně chodí SMS s ozznámením, že mě odečítáte 29 Kč každý den za připojení, i když jsem připojen ani přes Wifi nebyl. Na prodejně O2 mě s tím nic neudělali a situace se potýdnu opět opakuje. Již mě to stálo 300 Kč za necelý měsíc, s čímž NESOUHLASÍM a žádám o vrácení neoprávně účtovaného kreditu. Děkuji


Požadované řešení

Vrácení poplatků za vědomě neodebraná a tudíž neoprávněně účtovaná data, Požaduji definitivně zablokovat data ze SIM a ponechat pouze možnost připojení k Wifi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému