Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#38617Portace služeb a jak to dopadlo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před 4 lety

Aleš Randula

Znění stížnosti

Dne 5.12.2019 jsem se rozhodl ke změně operátora a to ke dni 6.1.2020, kdy mi u jiného operátora končila 3.1.2020 smlouva. Jelikož se ale jednalo o pátek, byla portace nastavena na pondělí 6.1.202. Veškerá komunikace probíhala telefonicky, s tím, že 5.12.2019 jsem byl na prodejně O2 na Zličíně, kde jsem předal kód potřebný k portaci čísel. Celkem se měly portovat 3 čísla s termínem zahájení služby 6.1.2020. Tak to bylo sepsáno a dáno.¨K tomu mi byla za 1 Kč nabídnuta služba TV. S čímž jsem souhlasil. Opětovně jsem upozorňoval, že začátek služby je 6.1.2020. Došlo k podepsání smlouvy a já spokojeně odešel. Do mailu mi přišly pokyny, kterých jsem se držel. Ale jaký byl můj šok, když mi 11.12 přišla faktura na úhradu 259,--, za nějaké služby, které jsem ani neodebral. Když jsem toto reklamoval, bylo mi řečeno, že se jedná o poměrnou část za služby. A to jsem si ani nezavolal. Na základě toho a po několikerých telefonických konzultacích s oeprátory O2, kteří slíbí cokoliv, ale nic neví, ( to jsem pochopil později), mi bylo řečeno, že tedy na základě mé nespokojenosti bude celá portace zrušena a portována čísl uvolněna k mé dispozici. Stalo se ale pouze to, že bylo uvolněno pouze jedno číslo z těch třech čísel. Ale to jsem zjistil až v novém roce, a to cca 2.1.2020, kdy jsem se zajímal, jak pokračuje portace k jinému operátorovi. Nakonec jsem se rozhodl pro T-Mobile. A tam jsem se dozvěděl, že bylo ze strany O2 uvolněno pouze jedno číslo, a ostatní zůstal u O2. Jelikož se mi nepodařilo s operátory O2 vyjednat uvolnění daných dvou čísel, u T-Mobilu jsem si vyžádal dvě nové čísla. A u O2 jsem opět zjišťoval, zda byla smlouva skutečně zrušena. Jaký byl můj šok, když mi poté volala operátorka O2, že mi posílá poštou kódy k ukončení služby. Takže to vše byly ze strany O2 pouze plané kecy. A vrchol byl v tom, že mi 9.1.2020 přišla další faktura za služby, které ještě nemají být aktivní a chtějí zaplatit cca 1600,--
Když to zhrnu, tak služby měly být aktivní od 6.1.2020, ale O2 účtuje i období, kdy služby nemohly být aktivní a na dopis s reklamací, zaslaný datovou schránkou vůbec nijak nereaguje.
A tak nyní řeším, co s takovýmto jednáním ze strany O2 dělat...


Produkt

zákaznický účet číslo 5910332504


Požadované řešení

Dobropis k uvedeným fakturám, a okamžité zrušení daných služeb


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému