Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#3946Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2014, před 10 lety

Iva Hrubá

Znění stížnosti

Dobrý den.
Začátkem května tohoto roku,se má dcera na prodejně O2 v Brně informovala zda neexistuje nějaký výhodný tarif s částkou do 500Kč,když už několik let využívá pevný internet od zmíněné společnosti.Že by jí vyhovovalo nějaké neomezené volání a sms do všech sítí a že internet v mobilu nepotřebuje.
Zaměstnankyně O2 S.P. ji nabídla že pokud nechce internet v mobilu jde udělat sleva odečtením internetu v mobilu,pak slevu na to že využívá O2 pevný internet a pokud máme v rodině děti do 26 let či seniora jde tam přidat ještě další sleva.
Tím se dostali na částku 446Kč vč.DPH na kterou by mohla být uzavřena smlouva.
Dcera souhlasila a rovnou se optala, zda by tedy bylo možné převést od jiného operátora i telefoní číslo a případně smlouvu převést na maminku i s pevným internetem a že by vše dál bylo hrazeno ze SIPA ze kterého platí pevný internet i s mobilní službou.
Nebyl žádný problém.
Tudíž dcera šla rovnou vypovědět smlouvu ke svému operátorovi T-Mobile,kde byla výpovědní lhůta 1 měsíc.
Před uplynutím výpovědní doby 2.6.2014 jsme se byli informovat u zaměstnankyně O2 S.P. na prodejně v Brně, kdy a jak smlouvu můžeme uzavřít.
Měli jsme štěstí a dcera převedla rovnou své tel.č.k společnosti O2 a uzavřela smlouvu FREE.CZ jak se dohodli začátkem května s měsíčním závazkem 446Kč vč.DPH a zároveň se sjednalo i převod smlouvy mobilní služby i služby pevné sítě (Internet Optimal+) se závazkem 404Kč končícím 12.8.2014 na moje jméno kde nám byla 9.6.2014 na e-mail zaslaná aktivace služby-změna elektronického vyúčtování na moje jméno.
Potom se rovnou prodloužila smlouva na Internet Optimal+ na prodejně O2 se zaměstnankyní S.P. a s její kolegyní které volala ohledně slevy k prodloužení smlouvy Internet Optimal+ na další rok za akční cenu internetu,kde mě měla dojít na adresu k podpisu nová smlouva,která i po urgenici do dnešního 4.8.2014 dne nepřišla.Na osobní dotaz na prodejně O2 do kdy máme závazek pevného internetu Internet Optimal+ nám bylo sděleno 12.8.2014,že žádná změna-prodloužení smlouvy tam není evidovaná.
Vše začínalo být nějaké podezřelé,tak jsme se raději začali zajímat o platby,zda jsou nastavené jak zaměstnankyně O2 slíbila aby nedošlo k nějakému problému s platbou za služby.
Po telefonické informaci na zákaznické lince O2, kde jsme se informovali zda proběhnou platby přes SIPO jsme se dozvěděli,že mobilní služby nejdou platit přes SIPO pouze pevný internet,ale ten tam nebyl hlášen.
Sandra Petrášová jaksi zapoměla říct,že platby za mobilní služby jdou platit pouze složenkou nebo příkazem z účtu,klasickým SIPEM nejdou a taky opoměla převést platbu SIPEM alespoň za pevný internet.
Tak jsme s pánem na infolince převedli platbu pevného internetu ze složenky na SIPO a první platby provedly složenkou.
Na účet za mobilní služby jsme poslali raději větší částku a to 1500 Kč i když platba v prvním vyúčtování zněla na částku 8.26Kč aby někde nějakým nedopatřením nevznikl mínusový schodek a mohlo se to bez problémů strhnout.
Ano,to se opravdu strhlo s dalším vyúčtováním,kde nám bylo strženo 600,12Kč kde ve vyúčtování byla částka 11,20Kč za MMS což souhlasilo a zbytek byl účtován z jiné částky než na jakou byla uzavřena smlouva tedy 446Kč vč.DPH.
Následovalo podání reklamace přes operátora na infolince 25.7.2014 se ozvala paní z reklamací a sdělila nám,že vyúčtování proběhlo v pořádku smlouva na částku 446Kč vč.DPH je neplatná, že takovou službu společnost O2 nenabízí a bylo mě navrhnuto zaslání nové smlouvy na částku 600Kč měsíčně vč.DPH nebo zrušení telefoního čísla bez sankce.
Ani na jedno jsem nepřistoupila a sdělila jsem že si půjdu danou situaci vyřídit přímo na prodejnu kde jsme smlouvu uzavírali na což mě paní sdělila že tam nic nevyřídím, že mohu pouze S.P. poděkovat za způsobený problém.
Dcera proto zašla v pondělí 28.7.2014 na prodejnu za zaměstnankyní O2 S.P.,ta jí tvrdila že došlo ke změně systému a že zákazníky migrujou do nového systému,díky tomu došlo k dané situaci,tak že je vše v řešení s paní z reklamací, že jí zaslala dokumentaci a že smlouva byla uzavřená legálně s částkou 446Kč vč.DPH.....
Tudíž jsme na dané vyúčtování 600.12Kč podali písemnou reklamaci.
29.7.2014 nám došlo písemné vyrozumění o zamítavém vyřízení reklamace.
No a ještě aby toho nebylo málo,dceři došla od společnosti O2 25.7.2014 další výborná zpráva formou dopisu,že vzhledem k porušení čl.13.1 Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací v souladu s čl.13.7 se jí účtuje smluvní pokuta v částce 3600Kč za porušení smlouvy (kterou převáděla na mě).
Zase jsme volali na infolinku oč jde,že jsme žádnou smlouvu neporušili že jsme převáděli pouze smlouvu na mě.Jednalo se tedy o převod ne o zrušení smlouvy. Naštěstí tohle bylo uznáno a neoprávněná částka 3600Kč stornovaná.
Mrzí nás,že jsme společnosti O2 resp.zaměstnankyni na prodejně O2 dali důvěru a takto jsme na to doplatili,kazí tím pověst celé společnosti.
Ráda bych tuto záležitost vyřídila k oboustranné spokojenosti, abych mohla po tolika letech i nadále využívat služby O2,ovšem za sjednaných podmínek.


Produkt

Tarif FREE.CZ , Internet Optimal+


Požadované řešení

Ráda bych tuto záležitost vyřídila k oboustranné spokojenosti, abych mohla po tolika letech i nadále využívat služby O2,ovšem za sjednaných podmínek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému