Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#4127Neoprávněně naúčtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2014, před 10 lety

Diana Landová

Znění stížnosti

V srpnu 2013 mi odpojilo O2 net, který jsem využívala z důvodu dluhu, který mi přiřkli a který sice nepatřil mé osobě, ale začala jsem jej sama platit. Kvůli tomuto údajnému dluhu mi v již daném srpnu, odpojili net a tak jsem si pořídila novou službu, kterou využívám dodnes. Od tohoto měsíce /srpen 2014/ loňského roku mi stále účtují kolem 1200,- Kč poplatky,za něco co nevyužívám a ještě ke všemu, když jsem se letošního dubna přestěhovala na jinou adresu, tak jsem O2 upozornila, že mám jiné bydliště, ale i tak mi byly poplatky účtovány do 12.5 2014. Nyní mi naúčtovali 27 000,- Kč. Stále s O2, něco řeším, ale bez nějakého výsledku, jen slyším, jak vše musím zaplatit nebo mne budou navštěvovat ex. pracovníci. Prosím, zda-li se dá něco dělat, budu ráda.


Produkt

pevná linka, o kterou se jedná 354692338


Požadované řešení

Ráda bych, kdyby šlo vše nějakým slušným způsobem vyřešit a pokud někdo pochybil, aby chybu napravil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému