Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
V srpnu 2013 mi odpojilo O2 net, který jsem využívala z důvodu dluhu, který mi přiřkli a který sice nepatřil mé osobě, ale začala jsem jej sama platit. Kvůli tomuto údajnému dluhu mi v již daném srpnu, odpojili net a tak jsem si pořídila novou službu, kterou využívám dodnes. Od tohoto měsíce /srpen 2014/ loňského roku mi stále účtují kolem 1200,- Kč poplatky,za něco co nevyužívám a ještě ke všemu, když jsem se letošního dubna přestěhovala na jinou adresu, tak jsem O2 upozornila, že mám jiné bydliště, ale i tak mi byly poplatky účtovány do 12.5 2014. Nyní mi naúčtovali 27 000,- Kč. Stále s O2, něco řeším, ale bez nějakého výsledku, jen slyším, jak vše musím zaplatit nebo mne budou navštěvovat ex. pracovníci. Prosím, zda-li se dá něco dělat, budu ráda.
pevná linka, o kterou se jedná 354692338
Ráda bych, kdyby šlo vše nějakým slušným způsobem vyřešit a pokud někdo pochybil, aby chybu napravil.
|
Tweet |