Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:748
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 257 stížnostech.

#41784Paušál O2 spolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 29 dny

Vladimír Čech

Znění stížnosti

Dne 24.4.2020 jsem se dostavil na pobočku v Plzni,chtěl jsem přehodit v prámci paušálu 1 telefonní číslo,které jsem chtěl vyměnit za jiné.Ze stávajícího čísla jsem chtěl udělat dobíjecí.Pán na pobočce řekl,že to takhle nejde,musíme to udělat na paušál za 49 Kč/měs. ale že během 24 hod,to lze předělat.Tak jsem souhlasil.Ale teď řeším situaci,kdy 2 dny mě slibují,že to operátor zařídí a předělá a nic se nestalo.Dnes jsem volal znova a bylo mě řečeno,že to bude trvat 1 měsíc,než se to vyřídí.Jak je to možné,když jsem měnil jen tel.číslo v jednom balíčku.


Požadované řešení

V rámci paušálu O2 spolu,jsem chtěl vyměnit jen jedno tel.číslo a převézt nepoužívanou kartu na dobíjecí.Nic bych neporušil,žádné podmínky.Přeji si,aby staré číslo bylo převedeno na dobíjecí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 08:02, před 29 dny

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 12:14, před 29 dny

Dobrý den, pane Čechu,

v případě přechodu telefonního čísla z paušálu na předplacenou kartu, je zapotřebí podat výpověď, přičemž se uplatňuje výpovědní lhůta v délce 30 dní (pro zrušení služby nebo převod na předplacenou kartu). Po dobu výpovědní lhůty je služba účtována dle sjednaného tarifu. Informace jsou uvedené v platných podmínkách.

Podle dostupných informací bylo dané číslo vyjmuto z balíčku O2 Spolu a byl nastaven nejnižší možný tarif. Pro dořešení výpovědi budete znovu kontaktován.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2


Vladimír Čech

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.5.2020 07:17, před 13 dny

Hodnocení:

Komentář: Musel jsem si několikrát zavolat na operátora a převod z paušálu na kartu trvá 1 měsíc,to na pobočce nikdo neřekl a ještě mě to bude stát 300 kč.