Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 19.02.2020 jsem na prodejně O2 v Plzni-Solní reklamoval na mém telefonu již po třetí stejnou závadu (vadný nabíjecí adaptér) a další tři závady, které se mi projevovaly poslední měsíc ve velké míře a brání mi v plnohodnotném využití telefonu (sekání při spuštění základních aplikací, extrémně rychlé vybíjení – vlajková loď tohoto typu rozhodně nemůže přeci mít screen on time jen 3 hodiny a vybít se, výpadky signálu při volání druhému).
Od prodejce jsem tedy požadoval odstoupení od kupní smlouvy, což mi po prodiskutování zanesl i do reklamačního protokolu.
Uběhlo skoro 30 dní a O2 mě kontaktovalo, že je reklamace vyřízená a že si produkt mohu vyzvednout. Při příchodu do prodejny mě čekalo nemilé zjištění. Adaptér, který jsem posílal, byl úplně rozškvařený a telefon vypadal nedotčeně. Vyjádření ze servisu bylo, že na základě mechanického poškození nejde adaptér opravit záruční formou a PRÝ jsem se nevyjádřil k cenovému návrhu (nikdo mi však nevolal a ani mě nekontaktoval na email – to jsem si pak potvrdil u servisu).
V servisní zprávě také není žádná kolonka, která by se vyjádřila k dalším problémům v telefonu (sekání, vybíjení a výpadky signálu). Zprávu jsem dostal do ruky a je tam jen návrh na výměnu adaptéru za 404,70 Kč. Tudíž toto jednání považuji za nesplnění 30denní reklamační lhůty a žádám O2 o odstoupení od kupní smlouvy. V prodejně mi prodejce po vymýšlení několika výmluv řekl, že mechanická závada adaptéru souvisí i s telefonem, což jsem si pak ověřil u servisu, že je úplná blbost, aby se telefon sekal (nebo vypadával signál) kvůli tomu, že je vadný adaptér.
Tímto bych chtěl požádat O2 o okamžité vyřešení problémů, protože nechci stále chodit do prodejny pro klamavé odpovědi ze strany vedoucího pobočky.
Děkuji...
Samsung Galaxy S8; IMEI: 359041083823469
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |