Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#42406Poskytnutí zastaralého internetového (LTE) modemu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2020, před 4 lety

Patrik Felkel

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chtěl bych si postěžovat, a zároveň poprosit společnost O2 o nějaké slušné vyřešení mého problému.
V prosinci roku 2019 jsem telefonicky uzavřel se společností O2 smlouvu na internet. Jde o internet "Internet HD bronzový", který mi je poskytován skrze technologii LTE (4G). Můj modem, který splácím a budu splácet celkem 48 měsíců nepodporuje technologii 5G. Jde o to, že bych chtěl rychlejší internet, protože jsem fakt náročný uživatel internetu.
Dnes jsem byl svůj modem dát na reklamaci, to je jedna věc, a druhá je ta, že jsem před chvílí komunikoval se zaměstnancem společnosti O2 ohledně zrychlení internetu na tarif s rychlostí 50/5 Mbit.
Bylo mi řečeno jednou moc hodnou a slušnou Paní, že nechápe proč mi její kolegyně nedala rovnou modem podporující technologii 5G, ale že bez toho modemu nemohu mít rychlejší internet než mám teď (20/2 Mbit). Že prý bych musel splácet jak modem který mám teď (navíc ode dneška na reklamaci kvůli neustálému vypadávání jak internetu tak modemu), tak že bych musel splácet i ten nový modem podporující technologii 5G. K tomu by prý ještě musel přijet technik a měřit po domě, kde by bylo vhodné umístit anténu.
Vrtat do zdi, nebo dávat něco na střechu není u mě ZATÍM možné, jelikož bydlím v CHRÁNĚNÉM BYDLENÍ v areálu *** *** OPAVA. Kde internet také používám. Dejte si lidi bacha na to, jaký router Vám společnost nabízí. Jestli se k tomuto vyjádří přímo O2, prosím, napište mi možnosti... Cokoliv budete potřebovat doplnit, tak doplním. Jsem na I. důchodě, nechci plácat peníze za 2 routery. Snad mi rozumíte. Děkuji :)


Produkt

Internet HD bronzový od O2


Požadované řešení

Byl bych rád, kdybych mohl vrátit modem, který teď splácím a ještě je na reklamaci, s tím že už zaplacené peníze zpět nedostanu, a dostal bych modem 5G, který bych splácel tak jako ten co mám teď (daná cena měsíčně dokud to nesplatím) a mohl si nechat zrychlit internet bez nějakého přesného měření na místě, je-li to vůbec možné, případně bych si nechal navýšit internet až v budoucnu ve svém vlastním, normálním podnájmu. Jde mi teď hlavně o ten router. Pak mohu jít dál


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému