Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#42518Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2020, před 4 lety

Lukáš Grulich

Znění stížnosti

Dne 24.05.2018 jsem si přes Váš E-Shop objednal a zakoupil mobilní telefon Honor 10 128GB - modrý. Dne 20.01.2020 jsem dával telefon reklamovat přímo do autorizovaného servisu značky Honor z důvodu toho, že telefon nešel zapnout. Reklamace byla uznána a byla vyměněna baterie, sub boardu a zadního krytu. Po této záruční opravě jsem začal mít problém se SIM od vaší společnosti. Vypadával mi signál a lidé se mi dovolali na 3.pokus. Tak jsem telefon se stejným problémem 4x reklamoval ve vaší pobočce v OC Chodov.
Po první reklamaci byla vyměněna základní deska, ale signál vypadával dál. Po druhé byla reklamace zamítnuta s tím, že se chyba neprojevila. Po třetí rekl. opět vyměněna základní deska, ale opět signál stále vypadával. Při 4. rekl., která byla podána ještě v den vyřízení 3. rekl, tj 03.04.2020 mě do 30 dnů nikdo o jejím vyřízení neinformoval, což je povinnost prodejce. Takže 31. den tj. 05.05.2020 jsem přišel na pobočku v OC Chodov a zaměstnankyně mi sdělila, že telefon zde nikde není a mám tedy nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Bylo mi sděleno, že tak velký obnos hotovosti na pobočce není a vrácení peněz bude převedeno na účet. Kolegyně tedy vypsala požadavek ve Vašem systému a myslel jsem, že vše bude uzavřeno. Dne 18.05.2020 mě kolegyně telefonicky kontaktovala, že požadavek o vyplacení dobropisu byl vrácen a že se mám 20.05.2020 dostavit na pobočku v OC Chodov a sdělila mi, že mi peníze vyplatí přes platební terminál. Po příchodu mi bylo oznámeno, že došlo k problému a celý požadavek se bude muset zadat znovu a přes jiný formulář. Po otázce, proč mi tedy nevrátí peníze přes terminál, mi bylo sděleno, že to nezle. Muse se dohledat celá cesta mobilního telefonu již od prodeje a zda kurýr, kterým byl telefon doručen, převzal a předal peníze.
Myslel jsem si že se mi snad zdá a zarazilo mě chování vašeho zaměstnance A.P., který se choval velice arogantně a drze. Okamžitě jsem z pobočky volal na ČOI, kde mi pracovník sdělil, že je povinností prodejce vrátiti peníze bez zbytečného odkladu. Přijde mi jako zákazníkovi absurdní, že kdyby měli pracovníci hotovost na pobočce, tak by odstoupení od kupní smlouvy bylo vyřešeno ihned, ale v případě bezkontaktního vyplacení je s tím takový problém a ještě že se musí dohledávat podrobnosti o tom, zda kurýr opravdu předal peníze.


Produkt

Honor 10 128GB - modrý


Požadované řešení

V případě, že peníze nebudou okamžitě (nejpozději do 31.5.2020) převedeny na můj účet, tak podám podnět na ČOI a budeme tento problém řešit v mimosoudním řešení sporu, kde budu požadovat i úrok z prodlení, který je počítán od 5.5.2020, jelikož v ten den mohla být situace již uzavřena. Případně se obrátím na právnickou kancelář a budeme vše řešit soudní cestou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému