Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Odesílatel:
Josef ŠKARKA
Bydliště: Vrázova 3066/6, 61600 Brno
E-mail: skarkajosef@centrum.cz
Telefon: +420 727 890 217
Adresát:
O2 Czech Republic a.s.
Dne 19. 5. 2020 jsem během telefonického hovoru s pracovnicí společnosti O2 v Olomouci, souhlasil s její nabídkou a potvrdil objednání služby spočívající v dodávce modemu a tabletu, za jednorázovou cenu ca 1000Kč s provozováním modemu po dobu dvou let s měsíčními splátkami 599Kč.
Služba mi má být zřejmě poskytována ode dne převzetí dodávky. Více jsem se z telefonického hovoru nedozvěděl.
Dodávku tabletu i modemu jsem dne 21. 5. 2020 odmítl převzít.
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby uzavřené prostřednictvím telefonu, která se týká výše uvedené služby i dodání modemu a tabletu.
Děkuji Vám za pochopení,
S pozdravem,
Josef ŠKARKA
V Brně dne 21. 5. 2020
Prosím o potvrzení o odstupu od smlouvy na e-mail skarkajosef@centrum.cz
|
Tweet |