Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#42549Oznámení o odstoupení od smlouvy po telefonu o poskytnutí služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před 4 lety

Josef ŠKARKA

Znění stížnosti

Odesílatel:
Josef ŠKARKA
Bydliště: Vrázova 3066/6, 61600 Brno
E-mail: skarkajosef@centrum.cz
Telefon: +420 727 890 217

Adresát:

O2 Czech Republic a.s.


Dne 19. 5. 2020 jsem během telefonického hovoru s pracovnicí společnosti O2 v Olomouci, souhlasil s její nabídkou a potvrdil objednání služby spočívající v dodávce modemu a tabletu, za jednorázovou cenu ca 1000Kč s provozováním modemu po dobu dvou let s měsíčními splátkami 599Kč.
Služba mi má být zřejmě poskytována ode dne převzetí dodávky. Více jsem se z telefonického hovoru nedozvěděl.

Dodávku tabletu i modemu jsem dne 21. 5. 2020 odmítl převzít.

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby uzavřené prostřednictvím telefonu, která se týká výše uvedené služby i dodání modemu a tabletu.

Děkuji Vám za pochopení,

S pozdravem,

Josef ŠKARKA
V Brně dne 21. 5. 2020


Požadované řešení

Prosím o potvrzení o odstupu od smlouvy na e-mail skarkajosef@centrum.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému