Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
byl jsem 03.03 na zákaznickém centru O2 v ulici Národní 32,P1. z důvodu navyšování internetu v moje lokalitě.
Vyřizovala můj případ pracovník slečna K.
Přesvědčila mě, že změna routerů můj problém vyřeší.
Bylo řečeno že sníží o 100kč služby,no budu platit měsíčně 99kč za nový Smart box. Na můj dotaz co se týče výpovědní lhůty Smart boxu, odpověděla že mám možnost vrátít když budu chtít ukončit služby 02. Slečna Kočová poskytla nepravdivou informace co se týče vrácení Smart boxu.
14.03. Rozhodnul jsem že chci odstoupit od smlouvy že ten Smart box nezlepšil moje situace a na víc ve smlouvě zjistil že jeho mám na splátky na 4 roky.
Věděl jsem že mám lhůtu na vrácení routerů 14 dní a právo na odstoupení smlouvy. Ale pravděpodobně jsem nestál zbytečné riskovat svojim a ostatním bezpečí a rozhodnul že kvůli COVID-19 zůstanu doma a s O2 domluvíme této situace.
15.04 Zákaznický centrum 02 odpověděl že ja nemůžu vrátit Smart box.Byla napsana v tento den stížnost.No stížnost uznaly za neoprávněnou , odpověď byla prej zaměstnanci O2 jsou skuteční profesionálové a nemohou poskytnout špatnou informace, a na vic prošla velice dlouhá doba.
Na argumenty že byl zákaz volnyho pohybu v ČR nereagovaly.
Prosím Vás laskavě o radu, jak lze v té to situace zachovat .
1)Hlavní důvod (nechtěl jsem riskovat a zůstal doma) a v dobu COVID-19 nevrátil jsem Smart box.
2)Byl jsem podveden zaměstnancem ohledně podmínek. (Mám jednoho svědka který seděl u toho)
3)Problém s internetem nevyřešil, pořád vypadává internet a padá rychlost. A na víc mám chytrej Smart box který je na 4 roky na splátky a od kterého nemůžu odstoupit.
Předem děkuji za odpověď.
Služba Smart box 99 kč/měs. na splátky 48 měs. Číslo smlouvy OMS-15559680
Uznat moji stížnost za oprávněnou, a dohodnout ze stranou O2, že vratim Smart box,který mám v kompletním balení.
|
Tweet |