Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, 13.5.2020 mi byl telefonicky nabídnut modem. 19.5.2020 jsem se sháněl, kde modem je a ejhle. Byl jsem informován, že jsem balíček převzal na adrese (viz referenční údaj) , přestože moje korespondenční adresa je (viz referenční údaj). Pravda to ale není, modem na pelhřimovskou poštu vůbec nedorazil. Reklamaci, kterou jsem podal, řešila specialistka na reklamace paní B., kde jsem uvedl, že od nabídky již odstupuji. Reklamace byla vyřešena negativně! Tato pracovnice ani neví, že reklamace na Českou poštu musí zadávat odesílatel. Přesto nám pošta na podanou reklamaci odpověděla, paní B. jsme odpověď přeposlali. Paní specialistka na reklamace i její nadřízený je asi mrtvý brouk. Nikdo z O2 s námi nekomunikuje, jen nás výstražně odpojujete od internetu, přestože platíme to, co využíváme a vyhrožujete, že další upomínky budou zpoplatněny. Navštívil jsem Kamennou prodejnu O2 v Pelhřimově, Palackého 68. Úžasné, nic se nevyřešilo, ala slečna vedoucí na mne zavolala Policii ČR (policisté byli v pohodě a nechápali). Na sledování zásilky (číslo zásilky jsme se dozvěděli až z odpovědi na reklamaci od paní B.) je jasné, že modem Prahu nikdy neopustil a vrátil se odesílateli. Veškerá komunikace ja na naší kartě "Chytrá síť O2" pod číslem 8000055349 nebo 565391081 nebo Miloš Dvořák. Doufám, že obě pracovnice pošlete na školení a nám se slušně omluvíte, jak nás to učili už ve školce. Děkuji za odpověď. Vaši zákazníci (zatím) Jitka a Miloš Dvořákovi
Nedodaný modem
Reklamace posledních neoprávněně vyúčtovaných služeb
|
Tweet |