Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#44219Stížnost na podvodné praktiky a podstrčení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2020, před 4 lety

Radek Martinec

Znění stížnosti

Dobrý den,
někdy kolem 25.7.2020 jsem si byl ve vaší pobočce v Táboře na Tř.9 května vyměnit sklo na mém mobilním telefonu.Slečna která v udaný den pracovala mi nabidla službu Televize O2 na vyzkoušení bez jakýchkoliv závazků.Zdůraznil jsem že nechci žádnou smlouvu,protože jsme ji již jednou na vyzkoušení měli.
řekl jsem že nemám sebou brýle,a že bych si ji stejně nemohl prostudovat.Ujistila mne že se o smlouvu nejedná,že jen musím podepsat aktivační protokol.Po příjezdu domů jsem zjistil že mi podstrčila k podpisu smlouvu na TV O2.Ihned jsem nežádanou smlouvu vypověděl na e-mailovou adresu
kterou mi na vyžádání napsala rukou do smlouvy.Žádnou odpověd jsem neobdržel,a proto jsem považoval věc za vyřízenou. Nic méně k mému rozčarování mi přišla platba za internet již navýšená o poplatek za televizi,kterou jsem ani nechtěl a ani nevyzkoušel protože jsem nic k tomu neobdržel.Proti takovým podvodným praktikám se důrazně ohrazuji, a žádám o stornování poplatku ! V případě že mi nebude vyhověno, budu se bránit Právní cestou!
S pozdravem Radek Martinec


Produkt

Nekalá praktika v souvislosti se zřízením smlouvy na O2 TV


Požadované řešení

Ztorno poplatku za podstrčenou smlouvu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému