Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
někdy kolem 25.7.2020 jsem si byl ve vaší pobočce v Táboře na Tř.9 května vyměnit sklo na mém mobilním telefonu.Slečna která v udaný den pracovala mi nabidla službu Televize O2 na vyzkoušení bez jakýchkoliv závazků.Zdůraznil jsem že nechci žádnou smlouvu,protože jsme ji již jednou na vyzkoušení měli.
řekl jsem že nemám sebou brýle,a že bych si ji stejně nemohl prostudovat.Ujistila mne že se o smlouvu nejedná,že jen musím podepsat aktivační protokol.Po příjezdu domů jsem zjistil že mi podstrčila k podpisu smlouvu na TV O2.Ihned jsem nežádanou smlouvu vypověděl na e-mailovou adresu
kterou mi na vyžádání napsala rukou do smlouvy.Žádnou odpověd jsem neobdržel,a proto jsem považoval věc za vyřízenou. Nic méně k mému rozčarování mi přišla platba za internet již navýšená o poplatek za televizi,kterou jsem ani nechtěl a ani nevyzkoušel protože jsem nic k tomu neobdržel.Proti takovým podvodným praktikám se důrazně ohrazuji, a žádám o stornování poplatku ! V případě že mi nebude vyhověno, budu se bránit Právní cestou!
S pozdravem Radek Martinec
Nekalá praktika v souvislosti se zřízením smlouvy na O2 TV
Ztorno poplatku za podstrčenou smlouvu
|
Tweet |