Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#44222Nevyžádané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2020, před 4 lety

Miroslav Leitl

Znění stížnosti

Společnost O2 nám zaslala zařízení O2 smart box i když v telefonickém hovoru žena jasně říkala, že jej nechceme, že už jeden máme. Převzato od společnosti PPL. Na což jsme společnost O2 kontaktovali a tam nám sdělili, že musíme smart box vrátit buď na prodejnu, nebo POŠTOU,že jinak bude zboží nauctovano. Nemáme čas a ani náladu nic posílat, nebo někam chodit.


Produkt

O2 smart box


Požadované řešení

Nechť si pošlou kurýra, nebo nějakého pikolíka co si smart box převezme. Je nachystaný v origo a neporušeném balení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému