Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:807
Z toho za letošní rok:117
Stále v řešení:38
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 265 stížnostech.

#44529Zmena smlouvy bez meho souhlasu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2020, před měsícem

Sona Karesova

Znění stížnosti

O2 mi zmenili smlouvu BEZ MEHO SOUHLASU. Poslali mi zpravu na e-mail, ktery jsem oznamila neplatny jiz nekolikrat (O2 Kaufland Mlada Boleslav), nedivam se na nej.
Oni sami neprijmou zruseni smlouvy jinak nez telefonem (dlouha cekaci doba), aby to bylo nahrane (mi rekli v O2 butiku Olympia Mlada Boleslav).
CHCI ZMENIT SMLOUVU ZPET.


Produkt

Smlouva


Požadované řešení

Zmenit smlouvu na drivejsi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 08:25, před měsícem

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením na provozovnách a webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí zákazníka prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým mu doručuje vyúčtování, a poučit ho, že může smlouvu bez sankce ukončit. Chce-li se spotřebitel vyhnout překvapivému vyúčtování podle nových pravidel, je třeba si hlídat upozornění doprovázející vyúčtování ceny služeb. Právě zákazníkem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně zákazník dozví.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2020 13:58, před měsícem

Hezký den,

abychom se na Vaši smlouvu mohli podívat, prosím o doplnění do sekce neveřejných údajů číslo Vaší služby, o kterou se jedná a celé datum narození.
V případě, že by se Vám doplnění údajů zde nedařilo, prosím o zaslání údajů na náš email info@o2guru.cz, spolu s odkazem na tento dTest.

Zrušení služby se dá provést nejen telefonicky, na prodejně, ale i písemnou formou na sídlo naší společnosti (detaily uvádíme na stránce https://www.o2.cz/osobni/odchod-od-o2).

S pozdravem

Monika Morysová
Guru pro Social Media, O2 CZ


Sona Karesova

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.8.2020 18:37, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Sla jsem do jine prodejny a tam jsem dostala detailni odpoved, rozdilnou od prvni odpovedi.