Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#46371Nefunkční O2TV a nefunkční metody zaměstnanců firmy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2020, před 3 lety

Martin Straňák

Znění stížnosti

Již měsíc a půl mi řádně nefunguje služba O2TV. Mluvil jsem s několika pracovníky zákaznické podpory i techniky, někteří slibovali nápravu a opravu, jiní haněli O2TV jako takovou, že je k ničemu.
Nicméně za celou dobu jsem nebyl schopen získat službu v kvalitě podle smlouvy ani řádné zohlednění tristního stavu ve vyúčtování, a to i přes jasnou a výslovnou dohodu s účetním oddělením v nahrávaném hovoru, že mi nefunkční službu účtovat nebudou.
Jelikož společnost O2 Czech Republic s.r.o. sama porušuje uzavřenou smlouvu a dohodnuté plnění neposkytuje, samozřejmě nebudu žádné platby požadované z její strany za nefunkční službu hradit.
Tímto chci pouze varovat ty, kteří o sjednání služby O2TV s firmou uvažují, protože je to prachsprostý hazard a určitě jim jinde vyhoví jinde. O2 Czech Republic s.r.o. skutečně věcně a aktivně komunikuje pouze při uzavírání smlouvy a zřizování připojení.
Pak už je to zoufalá bída - zákaznická linka vás namísto fundovaného člověka spojí s nějakou dezorientovanou a naprosto lichou osobou na prodejně kdesi v Litvínově, live chat je naprosto mrtvý, kdy nějaký Dušan pouze kouká na vaše zprávy a není schopen ani pozdrav napsat. Účetní oddělení se dušuje, jak samozřejmě nefunkční službu účtovat nebudou, aby vám pak poslali fakturu naprosto v jiném duchu.
Je to zoufalá banda neumětelů, kde levá ruka netuší, co dělá ta práva. Ostuda.


Produkt

Služba číslo 8041537253


Požadované řešení

Požadoval jsem naprosto jednoduchou věc. Fakturaci za nefunkční službu ve výši 0,-, dokud nebude služba nabízená a prodaná dle uzavřené smlouvy v pořádku. Ani tak jednoduchou záležitost firma nedokázala zrealizovat.
Řešení je tedy naprosto jasné - vyřízení reklamace, omluva a nulová fakturace do doby, než bude služba odpovídat sjednanému plnění.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému