Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:873
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:34
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 282 stížnostech.

#48683Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 7 dny

Petera František

Znění stížnosti

Dne 22.2.2021 jsem při příchodu SMS o přístupu k internetu do mobilu omylem stiskl položku odeslat ( myslel jsem, že se jedná odstranit ). V zápětí přišla zpráva, že mi bude účtováno 29 Kč za 24 hod. Tuto službu nechci, jelikož již mám internet na wifi a na mobilu jej nepoužívám a nechci. Telefonní číslo mého mobilu : viz osobní údaj. Děkuji, že mému požadavku vyhovíte a můj požadavek zrušíte.
Děkuji Petera František


Požadované řešení

Zrušení poplatku za používání internetu v mém mobilu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 11:48, před 7 dny

V daném případě požádáme přímo na společnost, aby se vyjádřila k požadavku spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2021 12:28, před 7 dny

Zdravím Františku,
vámi uvedená situace nás mrzí, ale jelikož nemáme k dispozici vaše údaje (číslo není k dispozici ani v osobních údajích), můžeme se k dané záležitosti vyjádřit pouze obecně.
K jednorázovému připojení může dojít např. z důvodu aktualizací. I pokud máte nastavené aktualizace přes WiFi nemusí toto přímo zamezit využití dat ze sítě ze 100% - například aktualizace operačního systému, protože systém sám pravidelně zjišťuje zda nebyla aktualizace vydána (nejčastěji v nočních hodinách, ale není vyloučeno připojení i během dne). Pokud data nevyužíváte a nechcete využívat, vždy je doporučujeme zablokovat ze strany operátora.
Máte-li nastaveno upozornění na nechtěné jednorázové připojení a připojení vědomě odsouhlasíte, je účtován poplatku oprávněné.
Rádi však situaci blíže prověříme a posoudíme možnost vrácení. Zašlete nám mobilní číslo + číslo SIM karty (18 místné číslo ze zadní strany začínající na 89) nebo PUK k danému číslu na email info@o2guru.cz a podíváme se na to.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.