Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#48769Nefunkční účet ID

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2021, před 3 lety

Miroslav Herclík

Znění stížnosti

Dobrý den.
Již 3 týdny řeším s o2 problém s přístupem na můj účet ID, který potřebuji k zprovoznění 2. TV na bezdrátový přístup. Při pokusu o připojení k tomuto účtu píše systém hlášku že s touto uvedenou adresou není spřažen žádný účet ID, což je blbost, protože díky funkci tohoto ID účtu byla již dříve rozchozena 2. TV. Nejprve byl využit chat, potom 5 x návštěva prodejny, vždy neúspěšně a 3x volání na technickou podporu. Při druhém telefonátu jsem pouze docílil, že pracovnice popsala a odeslala na odd. ICT můj problém s tím, že se mi někdo ozve. No doposud nikdo z o2 neměl potřebu se mi ozvat. Televizi řádně platím a přitom jí nemohu užívat. Když už pracovníci na telefonu nevědí kudy kam, řeknou, že Vás přepojí na někoho jiného a vždycky skončíte v hlavním MENU a můžete začínat znovu, prostě začarovaný kruh, který nikam nevede a končí tam, kde jste začali.
Je to velmi neprofesionální chování společnosti o2.
S pozdravem
Miroslav Herclík


Požadované řešení

Resetovat můj účet ID v databázi uživatelů o2 a spřahnou ho a e-mailovou adresou mirah@volny.cz. Následně na zmíněnou adresu zaslat string pro zadání hesla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému