Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Již 3 týdny řeším s o2 problém s přístupem na můj účet ID, který potřebuji k zprovoznění 2. TV na bezdrátový přístup. Při pokusu o připojení k tomuto účtu píše systém hlášku že s touto uvedenou adresou není spřažen žádný účet ID, což je blbost, protože díky funkci tohoto ID účtu byla již dříve rozchozena 2. TV. Nejprve byl využit chat, potom 5 x návštěva prodejny, vždy neúspěšně a 3x volání na technickou podporu. Při druhém telefonátu jsem pouze docílil, že pracovnice popsala a odeslala na odd. ICT můj problém s tím, že se mi někdo ozve. No doposud nikdo z o2 neměl potřebu se mi ozvat. Televizi řádně platím a přitom jí nemohu užívat. Když už pracovníci na telefonu nevědí kudy kam, řeknou, že Vás přepojí na někoho jiného a vždycky skončíte v hlavním MENU a můžete začínat znovu, prostě začarovaný kruh, který nikam nevede a končí tam, kde jste začali.
Je to velmi neprofesionální chování společnosti o2.
S pozdravem
Miroslav Herclík
Resetovat můj účet ID v databázi uživatelů o2 a spřahnou ho a e-mailovou adresou mirah@volny.cz. Následně na zmíněnou adresu zaslat string pro zadání hesla.
|
Tweet |