Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:912
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 289 stížnostech.

#50339Neustálé výpadky nebo poruchy modemu-signálu O2TV

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2021, před 13 dny

Jiří Rubický

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás se stížností na neustálé výpadky signálu O2 TV zapříčiněné poruchovostí modemu za který platím každý měsíc poplatek.Od počátku provozu cca 6 měsíců mám již druhý a po 2 měsících opět nefunguje.Zvu již podruhé technika spol.O2 CZ za poplatek 399 Kč aby mi zkontroloval příčinu poruchy na místě jelikož operátoři nejsou schopni mi po telefonu sdělit příčinu poruchy jelikož z jejich údajů je vše v pořádku.Televizi mám novou cca 7 měsíců.Byl mi doporučen jako doplněk set-box,který je také za poplatek,ale situaci neřeší.Platby za služby platím včas,ale technické problémy se sice řeší ale opakují.Jsem celkem zklamán společností O2,kterou jsem měl za technicky zdatného partnera.
Uvažuji o změně operátora.
Děkuji s pozdravem Rubický


Produkt

modem model ZXHN H 267 A od společnosti O2 Czech Republic


Požadované řešení

Chci pouze aby služba fungovala a nemusel jsem neustále řešit technické problémy.Pokud jsou modemy poruchové chtěl bych obdržet takový,který funguje aspon rok...psát stížnosti není mé hoby jen mne to obtěžuje.

Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 10:01, před 11 dny

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2021 10:12, před 11 dny

Hezký den,

velice mne mrzí, že pociťujete potíže s využitím služby. Budu rád, když nám do soukromé zprávy (m.me/o2cz) uvedete bližší informace týkající se komplikací. Stačí uvést přesné projevy potíží a číslo služby (dostupné ve vyúčtování nebo samoobsluze Moje O2). Zároveň si dovolím zmínit, že částka 399 Kč není účtována za kontrolu vedení. Pokud však z naší strany není shledána žádná závada na vedení, tak může dojít ke zpoplatnění výjezdu technika. V tomto případě nedokážu posoudit v čem je potíž. Potíže se zařízením je možné vyřešit v kterékoli prodejně formou reklamace zařízení. Potíže na vedení řešíme telefonicky.

S pozdravem

Patrik Hogh,
Guru pro Social Media, O2 CZ


Jiří Rubický

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2021 15:24, před 11 dny

Hodnocení: