Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:950
Z toho za letošní rok:92
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 298 stížnostech.

#50938ŠPATNÉ ÚČTOVÁNÍ OD ZÁŘÍ r.2020 DO MĚSÍCE KVĚTEN 2021

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2021, před 4 měsíci

Marie Rihova

Znění stížnosti

S MANŽELEM SDÍLÍM SPOLKEČNÝ BYT ALE MÁME KAŽDÝ SVŮJ ÚČET !!
V ZÁŘÍ LOŇSKÉHO ROKU DOŠLO ZÁHADNĚ K MÉMU MODRÉMU FRY MODRÝ ZA CENU 449KČ tarif se slevou 100kč !
MANŽEL PLATÍ NA PEVNOU LINKU /ZTT/P VŠECHNY PROGRAMY POSÍLENÉ SPORTOVNÍMY KANÁLY-JELIKOŽ NECHODÍ A SLEDOVÁNÍ JE JEHO NAPLNĚNÍ DNE,ZROVNA TAK INTERNET!
PO TELEFONICKÝCH URGENCÍCH K NÁPRAVĚ NEDOŠLO I KDYŽ OPERÁTOŘI PROBLÉM VIDĚLI HNED, ADANÉ NA REKLAMACE TO BYLO POSTOUPENO ! ZŘEJMĚ TAM SEDÍ NĚKDO,KOMU SE POŘÁDEK V ÚČTOVÁNÍ MÉHO TARIFU UDĚLAT NECHTĚLO !! NAKONEC BEZ VYŘEŠENÍ JSEM OD VAŠEHO ZŘÍZENÍ ODEŠLA ,ABYCH SE KAŽDÝ MĚSÍC ZBYTEČNĚ NEVZTEKALA.
O2 POVĚST- NEMÁ TAK DOBROU ABYCH SE NEROZHODLA PO SVÉM.BYLY TO PROBLÉMY /časté/ s televizí /SEKÁNÍ KOSTKOVÁNÍ- TAKÉ BEZ OMLUVY !!


Požadované řešení

ŽÁDÁM PŘEPOČÍTAT MŮJ TARIF FRÝ MODRÝ OD 23.8.2020 DO 23.5.2021
A POLOŽKY KTERÉ JSEM V TARIFU NEMĚLA A BYLY ÚČTOVANÉ -- VRÁTIT PLATBU ZPĚT


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 09:56, před 4 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2021 10:00, před 4 měsíci

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, a pokud máte ve vyúčtování nějaké nesrovnalosti, nicméně abychom mohli vše prověřit, potřebujeme k tomu vaše číslo a pro ověření i datum narození.
Také mi, prosím, upřesněte, co bylo ve vašem vyúčtování konkrétně špatně.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 06:50, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Marie Rihova

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2021 10:20, před 3 měsíci

DĚKUJI ZA ŘÍZENÍ MÉ STÍŽNOSTI

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2021 11:42, před 3 měsíci

Hezký den,
pokud je záležitost popsaná výše stále aktuální, poprosím vás o doplnění konkrétních údajů, podle kterých bychom si mohli dohledat všechny podrobnosti.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2021 21:03, před 20 dny

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Marie Rihova

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2021 10:03, před 16 dny

Hodnocení: