Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
ráda bych poslala oficiální stížnost na chování Vaší operátorky paní K. Dne 22.6. mi paní volala,že má pro mě výhodnou nabídku, na změnu tarifu pro mého syna. Přesto,že jsem jí upozornila,že jsem v práci a nemám mnoho času,pokračovala a rovnou aktivovala nový tafif. Pro mého 15 letého syna naprosto nevýhodný, o 4G méně internetu v mobilu atd a ani mě na to neupozornila,jen tvrdila,že je to výhodnější a skvělá akce za věrnost u Vás. Ve chvilce času,jsem si podmínky ověřila a okamžitě volala na reklamace,aby provedli změnu zpět na studentský tarif a nápravu. Zabralo mi to opravdu hodně času a nemyslím si,že její chování bylo správné a už vůbec proklientské. Prosím aspoň omluvu.Z tohoto důvodu odcházím od O2 k jinému operátorovi.
S pozdravem
Kateřina Králová
omluva
|
Tweet |