Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#51713Stížnost na operátorku K.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2021, před 3 lety

katerina kralova

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych poslala oficiální stížnost na chování Vaší operátorky paní K. Dne 22.6. mi paní volala,že má pro mě výhodnou nabídku, na změnu tarifu pro mého syna. Přesto,že jsem jí upozornila,že jsem v práci a nemám mnoho času,pokračovala a rovnou aktivovala nový tafif. Pro mého 15 letého syna naprosto nevýhodný, o 4G méně internetu v mobilu atd a ani mě na to neupozornila,jen tvrdila,že je to výhodnější a skvělá akce za věrnost u Vás. Ve chvilce času,jsem si podmínky ověřila a okamžitě volala na reklamace,aby provedli změnu zpět na studentský tarif a nápravu. Zabralo mi to opravdu hodně času a nemyslím si,že její chování bylo správné a už vůbec proklientské. Prosím aspoň omluvu.Z tohoto důvodu odcházím od O2 k jinému operátorovi.

S pozdravem
Kateřina Králová


Požadované řešení

omluva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému