Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#51872Ukončování tlf. spojení po 15 minutách hovoru mobilním telefonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2021, před 3 lety

Miroslav Čačka

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problém (a podle zjištění z mého okolí nejsem sám) s tím, že u společnosti O2 dochází při uskutečnění hovoru mobilním telefonem po 15 minutách k jeho ukončení s hláškou "ˇČasový limit vypršel" a je nutné volat znovu. Problém řešila manželka (jako smluvní strana služby) s virtuální operátorkou dne 19.7.2021 s tím, že výsledkem bylo přiznání ze strany O2, že se jedná o chybu (poruchu) většího rozsahu, kterou už společnost řeší. Jako "omluva za komplikace" nám byla nabídnuta na dva měsíce zdarma O2 TV Stříbrná (tzn.společnost uznala, že se jedná o chybu v poskytované službě). Protože se nic nedělo a stav se nezměnil, volal jsem, tentokrát už já, dne 27.7., na poruchy cestou "živého" operátora. Ten o tomto plošném problému nic nevěděl, ale potvrdil, že limit je pro jeden tlf.hovor nastaven na 75 minut. Předal proto toto moje hlášení specialistům, kteří se mi měli do 3 hodin ozvat. Nejen, že se nikdo neozval, ale druhý den mi přišla zpráva, že jsem nebyl zastižen (nesmysl, tlf.mám vždy u sebe a ztracené volání jsem neměl žádné) a jak prý jsem spokojen s poskytovanými službami. No jak asi....Problém přetrvává a jsem vystavován dnes a denně situacím, že vypadám jako hulvát, který v průběhu hovoru zavěsí, což v žádném případě nemohu akceptovat a žádám rezolutně nápravu tohoto stavu.
Děkuji.


Produkt

Tarif O2 spolu pro dva


Požadované řešení

Požaduji, aby nedocházelo k ukončení tlf.hovoru po 15 minutách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému