Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, mám problém (a podle zjištění z mého okolí nejsem sám) s tím, že u společnosti O2 dochází při uskutečnění hovoru mobilním telefonem po 15 minutách k jeho ukončení s hláškou "ˇČasový limit vypršel" a je nutné volat znovu. Problém řešila manželka (jako smluvní strana služby) s virtuální operátorkou dne 19.7.2021 s tím, že výsledkem bylo přiznání ze strany O2, že se jedná o chybu (poruchu) většího rozsahu, kterou už společnost řeší. Jako "omluva za komplikace" nám byla nabídnuta na dva měsíce zdarma O2 TV Stříbrná (tzn.společnost uznala, že se jedná o chybu v poskytované službě). Protože se nic nedělo a stav se nezměnil, volal jsem, tentokrát už já, dne 27.7., na poruchy cestou "živého" operátora. Ten o tomto plošném problému nic nevěděl, ale potvrdil, že limit je pro jeden tlf.hovor nastaven na 75 minut. Předal proto toto moje hlášení specialistům, kteří se mi měli do 3 hodin ozvat. Nejen, že se nikdo neozval, ale druhý den mi přišla zpráva, že jsem nebyl zastižen (nesmysl, tlf.mám vždy u sebe a ztracené volání jsem neměl žádné) a jak prý jsem spokojen s poskytovanými službami. No jak asi....Problém přetrvává a jsem vystavován dnes a denně situacím, že vypadám jako hulvát, který v průběhu hovoru zavěsí, což v žádném případě nemohu akceptovat a žádám rezolutně nápravu tohoto stavu.
Děkuji.
Tarif O2 spolu pro dva
Požaduji, aby nedocházelo k ukončení tlf.hovoru po 15 minutách.
|
Tweet |