Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#52916Podvodné jednání se zákazníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2021, před 2 lety

Iva Hinterholzingerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jmenuji se Iva Hinterholzingerová, dnes jsem byla řešit věc za mého syna Jana Hinterholzingera, který má už dlouhá léta velké problémy, ale i díky tomu jsem vaší společnosti zaplatila spoustu peněz za vaše služby. Jinak jsem vaše dlouholetá klientka a celá má rodina také. Ač je syn plnoletý, ocitl se v problémech a v tuto chvíli není schopen řešit tyto věci sám. Takže má u vás dluh. Ten je předán vymáhacím službám. Má stížnost směřuje jinam
Syn má smlouvu u O2 family, kterou mu sjednal nějaký kamarád. Tyto faktury jsme hradili, i když číslo nebylo využito. Byla jsem se synem tuto věc řešit na pobočce O2 v domnění, že se jedná o totožnou firmu. Tam nám bylo nabídnuto, že účet převedou k O2, tím pádem automaticky O2 family účet zaniká. Nevím, zda dostal novou kartu či číslo, nám šlo o to zrušit původní účet a to zaměstnanec věděl a potvrzoval nám, že na O2 family nemusíme nic řešit.
Teď přišel synovi účet z údajně zrušené O2 family na 4584 Kč.Na pobočce Plzeň Borská pole mi bylo řečeno, že nemohu jednat za syna, což chápu. Ale také mi bylo řečeno, že u nich k žádné transakci nedošlo. A to je ten problém. Já u té transakce byla. Nechodím nikam jinam na pobočku, ani o jiné nevím. Nejsem schopná říct datum, ani to jestli syn dostal nové číslo. Vím jen, že jsem byla přesvědčována pracovníkem o tom, že účet O2 family je zrušen.
Jsem si vědomá, že můj syn u vás dluh má, ale v této věci se cítím být podvedená já. Takže jsem připravená zrušit veškeré smlouvy, které u vás mám, a které řádně plním, zároveň s tím celá má rodina, pokud věc neprošetříte a nedáte mi zdůvodnění.
Děkuji Iva Hinterholzingerová


Požadované řešení

Prosím vás, chtěla bych, aby jste prozkoumali transakce, které vznikly v O2 v Plzni na Borských polích s mým synem. Bylo to sjednání nového účtu a převodu z O2 family, což nám bylo řečeno. Pokud došlo chybě ve spojení mezi O2 a O2 family, tak aby došlo k nápravě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému