| Počet nahlášených stížností: | 1305 |
| Z toho za letošní rok: | 59 |
| Stále v řešení: | 7 |
61%
39%
Pri uzavírání smlouvy s O2 jsem musel zaplatit navíc 1000,- Kč depozitu,který mi společnost slibila vratit po roce užívání a řádného splácení. To jsi dodržel a přesto mi po roce depozit odmítla vrátit!
Internet , televize o2
Navrácení depozitu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Vrácení depozitu, rovněž i podmínky jeho navrácení, se budou řídit smluvními podmínkami dané společnosti. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.
Dobrý den,
není-li sjednáno jinak, jistotu (depozit) vracíme účastníkovi podle jeho pokynů po skončení smlouvy a splnění všech jeho dluhů vůči nám. Abychom mohli prověřit Vámi uváděný depozit, požádáme o doplnění platného identifikačního údaje, např. číslo zákaznického účtu z vyúčtování či MojeO2, do sekce Reference (neveřejný údaj).
S pozdravem,
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.