Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#58141Nekalé praktiky O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před rokem

Lukáš Geissler

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 6.3. jsem na základě akční nabídky při pořízení nové TV se spol. O2 uzavřel objednávku (***) o využívání služeb O2 TV stříbrná, kdy první měsíc je zcela zdarma. Již v té době jsem věděl, že službu využiji na právě pouze jeden měsíc a poté jí zruším. V telefonu jsem si kvůli tomu nastavil do kalendáře upomínku, že 5.4. mám zrušit tuto službu a tak jsem také udělal. Zavolal jsem proto na infolinku O2 a operátorovi sdělil můj požadavek. Ten ho přijal a sám pracovník mi doslova sdělil "Tak pane Geissler, od teď máte tedy naši televizi zrušenou". Já jsem to tedy bral za vyřízené a dál jsem nic již neřešil. Dne 10.4.2022 mi však přišel email s "vyúčtováním za duben", že mám zaplatit 14,48,- Kč. Proto jsem opět volal na O2, kdy jsem jim popsal výše uvedené a operátorka mi sdělila, že mají asi něco špatně nastaveného, ale že tam běží nějaká měsíční výpovědní lhůta a poté mám případně věc reklamovat. Následně mi 11.5.2022 přišel nový email "vyúčtování za květen", kde bylo uvedeno, že mám zaplatit za onen duben + květen 448,99,- Kč. Opět jsem tedy volal na O2, kde mi operátorka sdělila, že službu mám stále aktivní a že mi byl poštou zaslán dopis s nějakým kódem pro ukončení služby, jinak prý službu nelze zrušit. Tento dopis jsem však nikdy neobdržel. K mému údivu pak pracovnice O2 řekla, že může udělat výjimku a službu mi deaktivuje ihned, ale dlužnou částku musím zaplatit. K věci bych chtěl uvést, že tak jak je popsáno výše, jsem od 5.4. jsem služby O2 TV AIR stříbrná nevyužíval, protože jsem je považoval za ukončené. Vše pak musí dokazovat nahrávané hovory ze strany O2, na které před každým hovorem upozorňují. Celé jednání a praktiky O2 mi tak v tomto případě přijdou značně nekalé a nemorální.


Produkt

O2 TV AIR stříbrná


Požadované řešení

Upuštění od požadované platby za služby, které nebyly nevyužívány.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému