Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#60455Nekalé praktiky o2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2022, před rokem

Petr Eltschkner

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 29.4 jsem učinil objednávku na internet s televizí zdarma na 2 měsíce za 499 kč,Modem dorazil 4.5,a první vyůčtování dorazilo k mému překvapení 13.5 za měsíc květen čili za 9 dní používání na částku 469,90 !!!!! Po kontaktování linky o2 jsem dostal jakousi slevu 60kč do příštího vyůčtování.Nuž dobrá řekl jsem si.Další vyůčtování 14.6 za 437,99.No a pak to začalo.Hned další vyůčtování 14.7za 617kč.Volám proč tolik a prý stříbrná televize.Že jsem ji nezřušil.Okamžitě zrušit.Koukám do výpisu.Rušíme bronzová za cenu modré na 2 měsíce zdarma.Říkám si v pořádku.Mimochodem měl jsem za to že mám stříbrnou na 2 měsíce ale měl jsem bronzovou.To je ale vedlejší.Další vyůčtování 13.8 za 797kč.Volám a nezrušil prý jsem tv stříbrnou. ????jak to?Zrušil.A to ještě od příštího vyůčtování zdraží o dalších 100kč.Takže prosím jakou barvu mám vlastně zrušit?stříbrnou bronzovou nebo modrou panebože snad nezjistím že máte ještě nějaké další barvy protože já už vidím jen rudou.Včera jdu na obchodní místo a chci zrušit tarif s tím že jsem si tu službu objednal za 499kč a rozhodně nehodlám platit od příštího měsíce 900 za internet.Tak ano zrušit to jde jen s třicetidení lhůtou a tak příští měsíc ještě budu muset zaplatit.A ktomu 5500 za modem který nechtějí zpět.Prý mě informovali.Hledám kde mě informovali a v předposledním vyůčtování větička s odkazem.Záměrně tak aby si to člověk při běžné kontrole nevšiml a propásl lhůtu na odstoupení.Co by vám to udělalo kdyby jste to napsaly tak aby to člověk nemohl přehlédnout?Přišly by jste o zákazníky.Z mého pohledu sofistikovaný podvod na lidi.Kontaktoval jsem ČTÚ protože toto chování podle mého názoru spadá do kategorie tkzv ***.Vyznat se ve vašich povedených podmínkách tak aby si člověk držel specializované oddělení.


Požadované řešení

Zrušit službu okamžitě a ne za měsíc,Vzít si modem zpět.Mám ho v originálním balení nepoškození jako nový.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému